Het is je gegund. Ik vind jullie nu al een heel leuk stel om te zien zo op de foto's. Ik wens jullie heel veel plezier samen.
-Namiro-
Geplaatst: 08-05-10 13:50
ook ik heb het trieste verhaal van Val gevolgd. Wat super dat Roos op ke pad is gekomen! Ik ben ervan overtuigd dat dit zo heeft moeten zijn. natuurlijk heeft Val een heel speciaal plekje in je hart, maar ik weet zeker dat Roos strax ook een speciaal plekje verovert!!
Wat is dit fijn om te lezen zeg, ook ik heb je verhaal met Val stilletjes gevolgd.. Verschrikkelijk vond ik het.. Ik wil je alle geluk van de wereld wensen met deze knappe merrie.. Ik weet zeker dat ze jou kan helpen het verlies van Val een plekje te geven..
Veel succes!
Inez_25
Geplaatst: 08-05-10 13:55
Na het lezen van het verhaal van Val ben ik mij blijven afvragen hoe het met je zou gaan. Ben heel blij voor jou dat je Roos hebt gevonden. Ik geloof niet in toeval, dit moest zo zijn! Geniet er van en Val kijkt mee van hierboven, daar ben ik van overtuigd!
Ook ik heb het verhaal van Valiant gevolgd. Inclusief veel emoties. Tranen!
En wat leuk dat je nu een nieuw paardje hebt, een nieuwe uitlaatklep, een nieuwe kans. Ik vind jullie een hele mooie combinatie. Ik wens je veel geluk en plezier. Weer genieten!
Ik heb je verhaal van Val gelezen, meid dit beest is je gegund Vind jullie een leuke combinatie en het is een leuk (en volgens mij ook lief dier) om te zien. Zoals Val komt er nooit een tweede, maar ook dit paard verdiend een goed baasje, en volgens mij heeft ze die gevonden
Word nu wel zon beetje standaard maar ook ik heb je verhaal gelezen over val!!
Is je gegund meid zon leuke merrie! Hopen dat je een beetje kunt gaan genieten van haar maar zo te zien lukt dat al aardig! Weet zeker dat deze mooie merrie ook straks een speciaal plekje heeft bij je!
Anoniem
Geplaatst: 08-05-10 14:27
komt wel goed allemaal met je zit als je je eigen zadel erop hebt liggen
Erg knap van je dat je ondanks de grote tegenslag met Val kunt genieten van Roos. Ze zal je helpen met de verwerking van Val. Ik hoop dat je meer en meer gaat genieten en dat jullie samen een sterk team worden. Met Val als bescherm engeltje
Sterkte met Val en succes met Roos.
deniece
Geplaatst: 08-05-10 14:28
Natuurlijk heb ik ook het hele verhaal van Val gevolgd zoals zo'n beetje iedereen op bokt volgens mij. Ik wens je alle geluk die je maar kan bedenken toe met deze prachtige en lieve merrie. Je kan zien dat je ondanks je verdriet toch al een beetje kan genieten van dit paard en dat vind ik echt onwijs goed Het is goed om door te gaan en op deze manier Val een plekje te kunnen geven en verder te gaan. Helemaal top !
gefeliciteerd! je verdient het; het is idd snel zoals ik je al eerder pbde maar dit kan geen toeval meer zijn. ik vind jullie een leuke combinatie en denk dat je heel veel plezier met haar gaat beleven.
Gefeliciteerd, wat een leukerd Patries! Heel veel plezier en succes samen !
Kamy
Geplaatst: 08-05-10 17:52
Net wat je zelf zegt: Je gelooft niet in toeval. Ik ook niet. En in het begin wil je der misschien niet aan, en begrijp je niet waarom dingen gebeuren. Maar vaak achteraf denk je: Het heeft zo moeten zijn.... En niet dat wat met Val gebeurt is, moest gebeuren om jou weer gelukkig te maken. Zo bedoel ik het niet. Maar Val zou na alles ook niet gewild hebben dat jij "eenzaam" achterbleef. Val is helaas zijn lot tegengekomen, en je hebt alles voor Val gedaan, en nu heb je Roos aan wie je al je liefde kwijt kan! Een mooi paard! Hoop dat die glimlach op je gezicht nog veel vaker te zien zal zijn, wanneer je op Roos stapt!
Flowerbomb
Geplaatst: 08-05-10 17:57
Jullie zijn nu al een mooie combinatie samen! Geniet van deze nieuwe start en laat het lekker over je heen komen. Val kijkt vast met jullie mee! Veel plezier samen.
kreeg een brok in mn keel.. heb je verhaal met Val ook gelezen.. tis je zo gegund deze nieuwe meid.. ik begrijp je dubbele gevoel, maar zoals je zegt, dit is een nieuwe vriendschap, naast die met Val, niet in plaats van.. je hebt het verdient!
friesiszwart
Geplaatst: 08-05-10 18:06
Na alles wat je meegemaakt hebt met Val verdien je nu deze nieuwe start. Jullie zijn een leuke combi. Veel plezier met dit paard.
astridelise
Geplaatst: 08-05-10 18:07
Super! Ik heb 4 weken na het inslapen van mijn fjord en andere fjord gekocht. Ik kan alleen nog maar huilen als ik bij haar ben, door haar komt bij mij het verdriet los en zij troost mij. Samen komen wij er wel. Ik wens jou heel veel rijplezier met jouw nieuwe paardje.
Je verdient dit echt en nog heel veel plezier met dit nieuwe paard! Ik vind jullie een heel leuk stel samen.
milo
Geplaatst: 08-05-10 19:02
Lieve Patries,
Het is een geweldig leuke, mooie merrie met een heel lieve uitstraling. Een paardenmens is nu eenmaal een paardenmens en hoewel Roos jou invulling en geluk geeft, betekent dat natuurlijk niet dat jij Val ooit zal vergeten!
Ik heb je wikken en wegen en je verliefdheid op deze merrie meegemaakt, en ook je verdriet over Val gehoord. Meid, je hebt een beste keuze gemaakt en ik wens jullie heel veel geluk én plezier toe in de toekomst!
xxnienke94
Geplaatst: 08-05-10 19:09
ik heb je laatste topic van val gevolgd en ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen ! super veel plezier met je '' nieuwe '' paardje !