ja ik heb nieuws. ik kon het gisteren niet opbrengen om het neer te zetten. Ik had het ergens wel verwacht maar de klap kwam heel hard aan. Het is atrose in zn 3e halswervel die na de atlas en de draaier die de ataxie veroorzaakt. Ik heb dezelfde wervel gezien op de rontgen van een paar waar de wervel wel goed was en er was duidelijk een hoop verschil. er zaten allemaal scherme afgesleten randen aan een soort vergroeiingen.
DA heeft ook nog een echo gemaakt om te kijken welke kant het zat het zit links en op de cho was ook heel duidelijk te zien dan het gewoon mis is bij die wervel.
Ik vond het zo erg gister hij stond zo te stuntelen bij de dierenarts zakte paar keer bijna door zn achterbenen.
Da gaat vandaag bellen met de verzekering omdat hij zelf die beslissing niet mag nemen. Hij zei er ook bij het kan nog dat de verzekering zegd we willen dat ze die therapie nog probeerd dan vergoeden we die.
Borkando heeft ook een injectie gehad om enigzins het vocht wat rondom de wervel en de zwelling zit weg te krijgen misschien maar dan moet ik echt binnen 2 dagen flinke verbetering zien. Maar de DA heeft het erg weinig kans maar wilde niet zomaar niets doen.
Het is eigenlijk voor 99% zeker ik raak mn mannetje mn grote lieve kanjer voor altijd kwijt.
Ah nee met tranen in mn ogen Sharon, het zat er aan te komen maar toch totaal niet gegunt.
Heel veel sterkte. En als je morgen niet wilt komen snap ik dat best hoor! Laat maar weten.
Dikke knuffel!
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-10 10:07
ik hoop echt dat een wonder 2x bestaat. hij heeft vorig jaar al zoveel mazzel gehad met een gat in zn pees wat wonder boven wonder vrij snel genezen was dit had niemand verwacht.
Maar de kans is zeer klein.
Ik weet dat er mensen zijn die goed bedoeld allerlei methodes en middelen aangeven. geloof me als het kan dan doe het ik gerust. maar ik kan het nu gewoon even niet hebben dat er een discussie van komt. als de verzekering aangeeft dat er nog therapie mogelijk is dan zal ik dat hier aangeven en zijn jullie adviesen welkom.
dat begrijp ik goed Borrie, ik ga je ook niet vervelen met methoden en middeltjes. Want ik ben bang, dat dat in dit geval ook weinig uit zou halen.. helaas..
jeetje, heel erg veel sterkte! probeer misschien nog wat leuke foto's te laten maken van jullie samen, als laatste herinnering.. (als je dat zelf tenminste fijn vindt).
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-10 15:54
Zwitsal schreef:
jeetje, heel erg veel sterkte! probeer misschien nog wat leuke foto's te laten maken van jullie samen, als laatste herinnering.. (als je dat zelf tenminste fijn vindt).
dank je wel ik ga morgen middag samen met mn bijrijdster foto's van hem maken.
Och jeetje Sharon... Ik word er stil van. Wat een ellende maken jullie toch mee!
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook voor alles wat misschien nog komen gaat. Geniet van elkaar! ...
Pipi
Geplaatst: 04-05-10 17:51
Ach meis,wat een verdriet Ook ik hoop (tegen beter weten in vrees ik) op een soort 6e wereld wonder. Ik wil je heel veel sterkte wensen probeer ondanks het verdriet,toch nog wat te genieten van elkaar. Ik zal iig een kaarsje voor jullie branden....