heej meiden Ik ben ook naar het strand geweest jammer dat ik jullie niet meer ben tegen gekomen. Amor was super braaf hij vond het in het begin eng die golven en heb toen maar samen met hem het water ingelopen volle laarzen natte broek en lekker hoge golven. Het was geweldig..WAANZINNIG. Kon geen foto's maken. Amor was erg vrolijk af en toe een bokje tussen door gewoon erg genoten.. grappig die versiering ik had ook veel bekijks maar dan meer dat ik door het water ging met Amor met me kleren aan.. HET WAS WAANZINNIG
Tinkermuts
Geplaatst: 01-05-10 06:14
och peet wat is ze prachtig, idd een echt chuck hoofd met een whis attitude.
geweldig de oranje versiersels
geniet ze ook vandaag
Akecheta
Geplaatst: 01-05-10 08:25
Hallo Helemaal top!!! Leuk hoe jullie de paardjes versierd hebben. En wat zal het publiek met jullie meegenoten hebben.
Daarna een lekker warme douche neem ik aan
Rianavaplu
Geplaatst: 01-05-10 09:04
Hé Peet, en Marja!!!
Hahah dat is echt lol met je knol!!! Wat ziet ze er goed uit hé!! Vandaag afscheid van Zeeland, zal wel effe wennen zijn! Hier groetjes van Melua, haar poosje vriendin!!!
Wow Peet, wat wordt het een mooie dame. Das pas lol met je knol hahahah. Leuk versierd ook.
Serada
Geplaatst: 01-05-10 23:01
Nou ik heb mijn naamgenootje vanavond na twee jaar weer in real life gezien maar wat is ze gegroeid zeg! Wat is het een mooi kind geworden en wat zijn die foto's prachtig geworden. Wat hebben die twee toch een bekijks en dat ook nog in Oranjestijl hihi...
Hier dan ook maar even de foto's dat Serada vandaan uit de opfok thuis is gekomen bij haar mama hier op stal.
Hier ontmoet Serada Belinda die bij haar geboorte met Piet de stalbaas meegeholpen heeft. En het te kwaad kreeg toen Serada uit de trailer kwam. Van blijheid maar ook met Palatijn in het achter hoofd.(is ze een dikke week geleden is kwijt geraakt door zware koliek) Want zeer doet het als de ene onverwachts gaat en de andere komt. Dus hebben ze even geknuffelt
Toen was ik aan de beurt om even wat liefs tegen haar te zeggen, want ze is super braaf geweest. Ondanks het poepen van de stressjes onderweg
Toen naar de wei
En even later toch even lekker rennen/waterdrinken en kijken naar al het nieuwe
Mama Whis ook even op de foto gezet, die nog niet weet dat ze er is en van de week kennis gaat maken. Ben zo benieuwd of ze nog iets van elkaar herkennen. Serada staat niet op de zelfde wei, omdat ik haar liever in een grote groep heb met allerlei leeftijden.
Even over het witte van whis. Ze is voor het laatst gewassen voriga week zaterdag en staat nu heel de week al iedere dag een paar uur op de wei om te wennen. Zonder deken en zonder deken op stal. Dus tja ze is gewoon heerlijk wit van haar zelf hihi
brechtje1986
Geplaatst: 01-05-10 23:41
Met een lag op me gezicht bekijk ik de foto's!! Wat een knapperds
Ik moet nog even de draai vinden met twee paarden. Onze paarden van stal zijn ook nog eens aan het wennen. Dus het is een beetje rommelig nu met de tijden. Maar gaat wel goed komen. Ze doet het super hoor. Zelfs s'nachts op de box tot de andere 24/7 naar buiten kunnen.