heb met tranen je verhaal gelezen verdorie meid wat heb jij veel mee gemaakt met je topper. ik wens je veel sterkte met je keuze die je nmoet en gaat maken.
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 14-04-10 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Iris_83
Geplaatst: 14-04-10 22:36
Arme val , arme jij ... Heel veel sterkte morgen!
wigke89
Geplaatst: 14-04-10 22:37
ik heb ontzettend veel respect voor alles wat je voor je paard doet.
en wil je ook heel veel sterkte wensen met het onderzoek van morgen laten we hopen voor jou en val op een wonder. ik duim voor je
nogmaals sterkte
Ezzzyy
Geplaatst: 14-04-10 22:40
Jeetje.... Wat verschrikkelijk voor jullie allebei!! Heel erg veel sterkte en ik hoop toch dat er goed nieuws uitkomt Ik zal voor jullie duimen Nogmaals heel veel sterkte!
Binky_Zephyr
Geplaatst: 14-04-10 22:41
vreselijk !!!!!
heel veel sterkte !!
Steefjevos
Geplaatst: 14-04-10 22:44
Jemig wat vreselijk! Probeer je zo goed mogelijk voor hem te zorgen, zelfs een nieuwe baas gevonden die het zag zitten, gebeurd dit! Ik hoop dat het meevalt, maar vooralsnog lijkt de prognose niet zo rooskleurig. Sterkte morgen, wat de uitslag ook moge zijn!
Onwijs veel sterkte, ik kan het niet geloven. Toen ik dit topic opende dacht ik dat je een nieuw baasje voor hem had gevonden maar helaas blijkt het veel erger te zijn.
Sterkte nogmaals.
Nadine_S
Geplaatst: 14-04-10 22:49
Zit echt met de tranen in mijn ogen. Wat ontzettend klote voor je. Nogmaals heel veel sterkte (ik zag je vanmiddag op stal met Noortje).
melaniepk
Geplaatst: 14-04-10 22:54
Verschrikkelijk, ik heb je verhaal in een zucht uitgelezen, terwijl ik normaal halverwege al vaak afhaak... wat een trieste zaak...
jee patries sterkte hiermee zeg dat is mooi k..... veel sterkte morgen!
Blinnii
Geplaatst: 14-04-10 23:03
Ik heb het hele verhaal gelezen en ik zit hier nu serieus met pijn in mijn buik en tranen in mijn ogen naar m'n beeldscherm te staren. Wat een ongelooflijke geschiedenis (heb jullie regelmatig gevolgd) en dan krijgt het ineens zo'n einde; dat kan toch niet waar zijn?!
Ik wens je ontzettend veel sterkte morgen en ik hoop echt dat het wonder nog zal geschieden; ik zal duimen voor je! Valiant is zo'n prachtig, innemend paard.. dit mag gewoon niet zo'n einde krijgen. Heel veel sterkte nogmaals, succes meid.
heel veel sterkte! ik hoop voor je dat er toch nog een beetje positief nieuws uit voort komt. Ik duim in elk geval voor je en voor Val..
franka75
Geplaatst: 14-04-10 23:09
wat erg voor jou en je paard sterkte
Wasilij
Geplaatst: 14-04-10 23:09
Jeetje Patries, ik had van Madelon al het een en ander gehoord vanuit Utrecht. Wat een onwerkelijk verhaal! Wat kan er toch gebeurd zijn? In zo'n korte tijd deze enorme verandering. Ik hoop dat je daar nog antwoord op krijgt. Ik ken niemand die zoveel voor haar paard over heeft en zo met zijn welzijn bezig is. Wat ontzettend jammer dat het zo moet lopen! Heel veel sterkte morgen! Ik denk aan je!
Heel veel sterkte morgen en geef Val een dikke knuffel van mij! Ik ben erg benieuwd naar de uitslag, die ik vast nog wel zal horen.
xxxxx
Arinossa
Geplaatst: 14-04-10 23:26
Heel veel sterkte meid!! Echt verschrikkelijk dat dit nu weer bij jullie moet gebeuren, zoiets gun je niemand!!
coydog
Geplaatst: 14-04-10 23:29
Jemig Tries... Je hebt altijd zo voor Val gevochten, en ook nu weer, nu de strijd een van de zwaarste is. Ik weet zo goed wat je doormaakt en wat een emotie door je lijf kan gieren. Heel veel sterkte en als je steun nodig hebt of je verhaal nog eens van je af wil schrijven weet je me te vinden.