@GinnyBanshee: bedankt voor je tips! Het is inderdaad nogal een pittig ding, en hij vindt zichzelf ook een beetje te leuk af en toe
Ik ga met je tips aan de slag! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga met je tips aan de slag! 
We hebben nu weer 6 weken om te trainen, dus dat moet beter gaan volgende keer! Jullie gingen ook super he

saarie schreef:@Carmuh: Haha ja dat klopt! Mijn handen weet ik inderdaad, zag het ook heel erg op het filmpje, daar moet ik echt aan gaan werkenWe hebben nu weer 6 weken om te trainen, dus dat moet beter gaan volgende keer! Jullie gingen ook super he

Ik zie toch veel charlie in hem terug,
mal ding. Nu de juiste knopjes nog even vinden en dan kunnen we knallen

Mijn tenen probeer ik op te letten, maar kan ik niet helemaal mooi naar voren zetten. Ik heb een vergroeïng in mijn voeten... 

Ik ben ook helemaal weg van hem
wat vindt iedereen Shinnie toch leuk zeg, zo bouwen we wel snel een fanclubje op
saarie schreef:@Newtotilas: Hee wat leuk! Moest je ook starten of heb ik je ergens aan kunnen herkennen? Ben nou wel benieuwd
Training is inderdaad een heel ander beeld al, hij voelt ook heel anders daarMijn tenen probeer ik op te letten, maar kan ik niet helemaal mooi naar voren zetten. Ik heb een vergroeïng in mijn voeten...
Ja, we vielen nogal op tussen al die chique paardjes daar, hihi
Mooi dier!

Pffff ja dat wassen praat me er niet van! Hij kwam zo vies de winter uit, ben al een maand bezig geweest met 2 keer per week wassen om tot dit resultaat te komen