Peet in 1 woord geweldig en dan ook nog in galop toppie.
DiaBelle
Geplaatst: 04-04-10 12:40
Jij hebt jezelf overwonnen, owh wat moet dat een supergevoel zijn!! Je gaat het toch nog wel meer doen he!
Geweldig Petra, je mag trots op jezelf en Whisper zijn!!
Grz Sabina
IndianaJones
Geplaatst: 04-04-10 14:49
ooooow ik snap ZO goed dat hele (angst) gevoel en alles erbij !!! Je moet ook supertrots zijn op jezelf en heeeeel erg blijven genieten van deze ervaringen!!!!
kan alleen maar zeggen G E N I E T E N heerlijk toch, soms moet je het gewoon maar doen en nu, nu maak je al wilde plannen voor later geniet er maar heerlijk van
En dan vandaag nog trotser op die twee he. Ik langs de lijn en Sas en Whis in de ring
Saskia en Whisper hun Debuut in de L1 is bekroont met 2 x winst. 180 punten en 185 punten. We hadden vorige week 1 keer de proef door genomen. Zaterdag strand en gisteren rust dag voor Whis omdat de longeerbak te nat was. En ik anders Whis helemaal met die kou moest wassen en ik dat niet zag zitten. Ik in de stress voor het voorlezen en Sas omdat het haar eerste L1 wedstrijd was. Nou super zijn me twee kanjers zo bezig al zeg ik het zelf.
Fijn zo'n overwinning voor jezelf Heerlijk hoor, terecht dat je daar trots op bent. Doe wat goed voelt, ook al heb je grote plannen, niks moet, alles mag. Je buitenritten komen dan vanzelf.
Lanita
Geplaatst: 06-04-10 15:16
Leuke foto's, lekker over het strand hobbelen met je paardje. Heb ik ook wel zin in, moet ik bekennen