hotchocolat schreef:Die is ook gevraagd maar hun kunnen niet meer doen als die aangetekende brief.
Aangezien het Be-NL is. Wel heb ik een advocaat maar die zegt ook dat we het enkel met een rechtszaak kunnen afhandelen.
Ik had het liever anders gezien, tenzij het echt niet anders kan. Dit is allesinds ook geen oplossing want nu gaat het ten koste van het paard, wat ik altijd willen vermijden heb.
Paard is door hun wel in BE afgeleverd en alles valt dus binnen de BE wetgeving. En daar hebben ze zich allesinds al vies aan mispakt
Je bent van Belgie. In NL is het zou dat jevoor gebruik van de rechtsbijstand eerst een aangetekende brief moet versturen waarbij je hun in gebreke stalt.
Dit heb je gedaan.
Waarom helpen ze je dan niet verder je betaald toch niet voor niets elke maand weer een premie.
Je hebt het paard gekocht bij een handelsstal, hier geld dus dat je 6 maanden heb op verborgen gebreken.[/quote]
Klopt,
Heb het in die brief ook duidelijk vermeld. Aanstaande dinsdag nog een keer gaan praten hoe we verder kunnen.
Ik ben altijd anti-handelstal geweest, maar aangezien we een top wedstrijdpaard zochten wat heel wat geld kost dacht ik goed te zijn bij een handelstal i.v.m consumentenrecht. Hard aan vergist