Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gewoon doen alsof je neus bloed, want nu krijgt ze de tijd om te gaan schrikken of weg te rennen enzo. essie_blue schreef:Haha de foto's zijn precies op het goede moment genomen
Leuke paardjes!
Let wel op dat als je paardje zo gaat staan loeren,
dat je haar gewoon met wat stelling naar binnen er langs laat lopenGewoon doen alsof je neus bloed, want nu krijgt ze de tijd om te gaan schrikken of weg te rennen enzo.
. Dan mag ze 't namelijk niet zien
. Maar dat probeer ik zelf wel altijd hoor en dan wordt ze maar even boos, wordt ze tenminste beetje fel/alert van en gaat ze uiteindelijk lekkerder door lopen. Wat een theorie he
. Voor Dees is 't alleen nog een beetje uitvinden hoe & wat etc
.
die van mij deed het ook aan het begin
. Hoort erbij denk ik
. Olga88 schreef:essie_blue schreef:Haha de foto's zijn precies op het goede moment genomen
Leuke paardjes!
Let wel op dat als je paardje zo gaat staan loeren,
dat je haar gewoon met wat stelling naar binnen er langs laat lopenGewoon doen alsof je neus bloed, want nu krijgt ze de tijd om te gaan schrikken of weg te rennen enzo.
Haha, dán wordt ze pas pissed. Dan mag ze 't namelijk niet zien
. Maar dat probeer ik zelf wel altijd hoor en dan wordt ze maar even boos, wordt ze tenminste beetje fel/alert van en gaat ze uiteindelijk lekkerder door lopen. Wat een theorie he
. Voor Dees is 't alleen nog een beetje uitvinden hoe & wat etc
.
altijd leuk als je weet hoe je de turbo van je paard aan zet
)?
.