Succes! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonita_Bon schreef:Rianne87 schreef:
Hoe weet jij dat nou heb jij hem ooit zonder zadel gezien? Door zijn manen vertekend het beeld, als je goed kijkt zie je dat zijn schouder gewoon vrij ligt.
probeer niet in de verdediging te schieten ts, ik denk dat ze het niet rot bedoelen. Mij viel het ook niet op tot ik hun commentaar las. Ben de foto's nog eens gaan bekijken en het zadel neigt naar te ver naar voren. het lijkt mee te vallen maar de schouder word ietsjes belemmerd, misschien dat hij ruimer zou bewegen als je dat op kunt lossen met een ander zadeltje?

)
ladylay schreef:Ziet er leuk uit zeg.
Veel succes in het Z1.
Offtopic. En ik zie nergens dat een stang bijna horizontaal zit.
Losse stang heeft ook geen zin, dan kan je em niet zo goed er niet hangen.
Rianne87 schreef:http://94.100.121.216/854900001-854950000/854922901-854923000/854922979_5_aTx3.jpeg
Zal ff kijken of ik er 1 van de neusriem heb
!
_Dieuwke schreef:Rianne87 schreef:http://94.100.121.216/854900001-854950000/854922901-854923000/854922979_5_aTx3.jpeg
Zal ff kijken of ik er 1 van de neusriem heb
Hier vindt ik het wel goed lijken!
(Let maar niet op mij)

Rianne87 schreef:Dit zadel is nieuw lieve mensen,,, Als jullie willen komen kijken kunnen jullie zien dat het beeld op de foto's vertekend.
. Nieuwe (al weer paar jaar, is oude foto) zadelx_Quinta_x schreef:Zoals Nimroy ook zegt TS je hbt echt een leuk paardje. Voorheen vond ik fjorden maar knollies, maar deze heb je echt lekker aan het lopen.
Wat die zadelissues hier in het topic betreft. Ik zie ook wel dat het fel naar voren ligt. Mij lijkt het alsof de singel een beetje belemmerd dat je paard zijn voorbenen naar achter kan brengen. Ik wil zeker niet zeggen dat je zadel niet past, want dat kun je vanaf hier niet beoordelen, maar misschien moet je het eens een keer proberen om het zadel enkele centimeters verder naar achteren te leggen. Dan heb je gelijk ook meer paard 'voor' je.
lovemeintje schreef:x_Quinta_x schreef:Zoals Nimroy ook zegt TS je hbt echt een leuk paardje. Voorheen vond ik fjorden maar knollies, maar deze heb je echt lekker aan het lopen.
Wat die zadelissues hier in het topic betreft. Ik zie ook wel dat het fel naar voren ligt. Mij lijkt het alsof de singel een beetje belemmerd dat je paard zijn voorbenen naar achter kan brengen. Ik wil zeker niet zeggen dat je zadel niet past, want dat kun je vanaf hier niet beoordelen, maar misschien moet je het eens een keer proberen om het zadel enkele centimeters verder naar achteren te leggen. Dan heb je gelijk ook meer paard 'voor' je.
bij foto 10 lijkt het idd dat het voorbeen niet verder naar achter kan.
Zack schreef:@Sjolvir
heb je op de eerste foto nou een VZH sjabrak onder?
x_Quinta_x schreef:Ja idd dat dacht ik ook te zien, maar als er een zadelmaker bij is geweest, ga ik daar niet verder over zeuren. Goed is goed, toch?