Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat wel goed op wedstrijd hè, alvast succes in het L2.
? Ziet er heel goed uit, komt echt helemaal goed
Succes in de L2! WowAmigo schreef:Haha, tja, je weet niet![]()
Hebben het idd mooi voor elkaar, mooi weiland, goede bak, mijn nu tweejarige heeft er als veulen een paar maand gestaan, ik woon zelf in 't centrum van Sinderendus kan je bijna zien rijden
grapje!
LiSSy schreef:zo die is veranderd zeg! van volle merrie zonder spier naar een heus strak sportpaard
ziet er super uit al heb ik wel het idee dat ze soms iets strak in de kaak wordt?
zou alleen je neusriem de volgende keer wat mooier vastmaken
bij. denk alleen dat haar koppie 10x mooier uitkomt als de neusriem 1 gaatje hoger zit en recht blijft zitten
heb onlangs gaatjes bijgemaakt in zowel neusriem als sperriem, en die moet ik nu alweer bijmaken, want nu zit de zaak weer te los. Kortom: dit merk komt er bij mij niet meer in.
Daar kan ik echt zo kwaad om worden. Je gaat toch niet over dwars op de hoefslag halthouden om rustig te kletsen!
en heb flink moeten rijden om de spanning af te laten vloeien. Proefje in, ging wel fijn. Niet zo fijn als afgelopen week in de training, dus eigenlijk was ik iets teleurgesteld, maar het was niet slecht. 

Ketaki schreef:als ik jouw zo op al die foto's zie lijkt het alsof je helemaal niets hoeft te doen.
enne wat een knap paard heb je onder je kont![]()
vind persoonlijk je bruine laarzen mooier staan eigenlijk, maar ja dat is persoonlijk![]()