Windevrouwe (v. Future) @ L2 work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

classeygurl

Re: Windevrouwe (v. Future) @ L2 work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:45

Fijne plaatjes hoor!

Ik zie weer vooruitgang in vergelijking met je vorige topic, goed bezig dus!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 12:12

WowAmigo schreef:
Weer supernetjes hoor, leuk paard en idd, echt merrie die foto, grappig!

Sta jij nou zelf bij Heijink trouwens?

Jup, ik maak niet zomaar reclame hoor! :D :+

Bedankt voor de leuke reacties.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:19

Haha, tja, je weet niet :D

Hebben het idd mooi voor elkaar, mooi weiland, goede bak, mijn nu tweejarige heeft er als veulen een paar maand gestaan, ik woon zelf in 't centrum van Sinderen :+ dus kan je bijna zien rijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:20

Jullie zijn echt een leuke combi :)
Ziet er zoals altijd weer goed uit !
ja , ik kijk je topic's altijd (:

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:56

leuke foto's
veel succes in de L2

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:25

Vind het toch knap hoe jij al de paarden die je rijdt toch maar weer fijn aan het lopen krijgt, je ziet dat ze het afentoe nog moeilijk of niet leuk vind, maar het toch wel even voor je doet. Ze blijft me toch maar steeds herinneren aan de merrie die ik vorig jaar reed :+ Gaat wel goed op wedstrijd hè, alvast succes in het L2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 17:59

Pff...waarom krijg jij allemaal van die prachtpaarden onder je kont :D ? Ziet er heel goed uit, komt echt helemaal goed :j Succes in de L2!

Starlett

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:37

Ah, dacht al... De plek komt mij erg bekend voor. Hebben momenteel onze Fries bij Heijink in de opfok staan. Heb je ook al wel eens zien rijden. Leuk! Weer een 'bekende' op het forum!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 15:33

WowAmigo schreef:
Haha, tja, je weet niet :D

Hebben het idd mooi voor elkaar, mooi weiland, goede bak, mijn nu tweejarige heeft er als veulen een paar maand gestaan, ik woon zelf in 't centrum van Sinderen :+ dus kan je bijna zien rijden :D

Haha zwaai maar eens dan :') grapje!
Maar Heijink is een superplek... fijne stallen, superbak die heel goed onderhouden wordt! En met de eigenaren kun je altijd praten en overleggen. Ik zit helemaal op mn stekkie daar!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:51

Zo te zien is het geen gemakkelijk beestje (of igg, redelijk groen) en heb je er een aardig project aan. maar zoals we van jou gewend zijn, moet dat weer helemaal goed gaan komen! Veel succes binnenkort in de L2, komt goed!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:15

zo die is veranderd zeg! van volle merrie zonder spier naar een heus strak sportpaard :D
ziet er super uit al heb ik wel het idee dat ze soms iets strak in de kaak wordt?

zou alleen je neusriem de volgende keer wat mooier vastmaken :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 15:20

LiSSy schreef:
zo die is veranderd zeg! van volle merrie zonder spier naar een heus strak sportpaard :D
ziet er super uit al heb ik wel het idee dat ze soms iets strak in de kaak wordt?

zou alleen je neusriem de volgende keer wat mooier vastmaken :P

Bovenin wordt ze nog wel een strak ja, maar het gaat steeds beter. Toen ze bij mij kwam had ik er moeite mee om haar rechtuit te laten lopen, gewoon netjes laag en over de rug. Inmiddels is dat erg simpel en wordt ze steeds sterker in bovenin lopen, wat dus ook steeds makkelijker wordt.

Ik heb net les gehad van Kim en ze ging heel fijn, Kim was ook tevreden, en Winnie krijgt meer plezier in het rijden nu het haar makkelijker af gaat! Iedereen blij dus ;)

Neusriem zit gewoon vast hoor... dat ie wat zakt kan ik ook niet helpen...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:23

staat ook niet voor niets een :P bij. denk alleen dat haar koppie 10x mooier uitkomt als de neusriem 1 gaatje hoger zit en recht blijft zitten :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 15:42

Punt is dus dat de neusriem goed zit als ik 'm dichtdoe.
Beetje hardnekkig trekje van het merk denk ik. Heb dezelfde neusriem nl. in cobmaat en die doet precies hetzelfde! :+
Maar het is voor thuis, dus maakt niet zoveel uit. Donderdag krijg ik een nieuwe neusriem van mijn wedstrijdhoofdstel binnen dus dan is deze voor thuis en heeft ze voor op wedstrijd een andere! Mag hopen dat die wel blijft zitten, hahaha.
Dit leer rekt gewoon gigantisch uit :x heb onlangs gaatjes bijgemaakt in zowel neusriem als sperriem, en die moet ik nu alweer bijmaken, want nu zit de zaak weer te los. Kortom: dit merk komt er bij mij niet meer in. :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 20:16

Winnie liep de hele week al lekker dus ik ging vol goede moed naar de wedstrijd. Met losrijden was het behoorlijk sturen, remmen, gas geven en omgooien, omdat er wat mensen waren die écht geen rekening met anderen hielden! :x Daar kan ik echt zo kwaad om worden. Je gaat toch niet over dwars op de hoefslag halthouden om rustig te kletsen!
Winnie raakt er nogal van in de stress :(:) en heb flink moeten rijden om de spanning af te laten vloeien. Proefje in, ging wel fijn. Niet zo fijn als afgelopen week in de training, dus eigenlijk was ik iets teleurgesteld, maar het was niet slecht.
Tijdje gestapt en weer opgepakt, toen vond Win dat het wel genoeg geweest was, hahaha... dus die werd een echte
merrie!! In de tweede proef dus lekker plakken tegen mijn been... maargoed, gewoon doorgereden. Wel een keer een tik met de zweep gegeven toen ze na het halthouden vertikte weg te draven. Heb die zweep immers niet voor niets bij me. :+

Had ik 194 (2e) en 193 (1e)!
Had het zelf niet helemaal verwacht omdat het voor mijn gevoel minder was... maar ze liep ook zo goed deze week, echt naar M-niveau al, dat het nu even minder was. Maargoed, dan is het nog steeds 'maar' L1 en dus ruimschoots voldoende!
Dus al met al toch wel tevreden. Buiten nog 1x L1 starten en dan naar de L2. Hoop dat dat fijner is, ik word een beetje gestoord van het lichtrijden-doorzitten-lichtrijden-doorzitten :')

Al met al is de training van deze week dus weer ergens goed voor geweest! :)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:41

als ik jouw zo op al die foto's zie lijkt het alsof je helemaal niets hoeft te doen.

enne wat een knap paard heb je onder je kont :) :j

vind persoonlijk je bruine laarzen mooier staan eigenlijk, maar ja dat is persoonlijk :P

Nancy_Coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:43

Leuke merrie hoor :)

Ook gefeliciteerd met je winstpunten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:44

Nette foto's en punten heb je behaald, gefeliciteerd!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 20:44

Ketaki schreef:
als ik jouw zo op al die foto's zie lijkt het alsof je helemaal niets hoeft te doen.

enne wat een knap paard heb je onder je kont :) :j

vind persoonlijk je bruine laarzen mooier staan eigenlijk, maar ja dat is persoonlijk :P

Ik ben ook gek op mijn bruine! Hahaha. Maar ze zijn nu bij de schoenmaker, moet even een nieuw hakje onder!

Ik moet bij Win nog behoorlijk veel doen hoor... iedere pas bezig houden en controleren/corrigeren, anders trekt het nergens op. Maar ik probeer dat wel zo onzichtbaar mogelijk te doen. :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:46

Wat een ontzettend leuk dier zeg! Gewoon lekker door blijven gaan en jullie gaan zeker nog meer vooruitgang boeken. +:)+

Gweeen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:51

je hebt echt een mooi paardje!!
en mooie foto's :)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:19

Wat zijn jullie een fijne combinatie om naar te kijken! De vooruitgang is duidelijk te zien :j

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 18:30

Supergaaf dier zeg!
Jij rijdt ook met elk paard weg, erg leuk dier en je rijdt haar supernetjes, maar dat is ook wel te zien aan je resultaten! :D

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 20:02

Haha die laatste foto!
Mooi paardje!

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:10

:wave:

Heb je al een tijd niet gesproken Shanna, maar wat leuk dat het zo goed gaat met haar!
We hebben precies een beetje hetzelfde meegemaakt, jij net iets later met Vaj dan ik met Lon, en nu hebben we allebei "groene" merries, en dan ook echte merries, heerlijk die ene foto, ik ken het 8-)
Kom je ook naar Vorden? vast wel toch? :)