nathalie BOOGJE hoor hahah als je niet kan knippen en het leren wil kom ik graag langs kom maar kijken bij sparks en ik doe het voor maareh nee niet lang nee nee
Nee hoor, Nathalie, ik vind het echt. Iets aan de ogen, ik kan het niet precies uitleggen. Cos heeft meer sprekende ogen, als je begrijpt wat ik bedoel?
Wendy (van Sven) kan gelukkig ook heel goed en mooi knippen dus ik kan al bij haar "in de leer" ...ik vind het zelf altijd echt mooi als het midden (het donkere) er ook echt een stukje bovenuit steekt.
@Stef, ik denk dat dat ook komt omdat hij een kleiner hoofd heeft en door die mooie voorpluk. Hij heeft natuurlijk ook echt Anton-ogen (maar die had Cassper op zich ook)
Enne... spelletjes spelen in de wei helpt ook, voor je het weet is er al een uur of wat voorbij waarin je lekker met je bolletje door de wei gedarteld hebt, is ook calorien verbranden, en toch met bolletje aan de slag. Heerlijk!
En toch ben ik nog steeds van mening dat je er best op kan hoor nathalie!! Maar samen lekker gaan wandelen is ook ene hele goede ´afvaller´...en veel uitmesten
Maar echt superleuk dat jullie Cos gekocht hebben. Is en blijft een schat. Verder heeft Sven een wat langer hoofd (en lichaam, hij heeft wat dat betreft echt veel van zijn moeder) en Cos echt het beknopte Anton-koppie en lichaam (al heeft hij ook wat Toddy-achtigs)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Nathalie. Jammer dat het Cassper niet is geworden maar je hebt nu wel een paardje waar je met het hele gezin lekker mee kan klooien Ik ben heel benieuwd hoe hij er in zomervacht uitziet
Dank je Sap!...qua karakter zijn volgens mij alle Fjorden bij Bart super vriendelijk, knuffelbaar en nieuwsgierig en die paar cm....tja...een geweldige persoonlijkheid van binnen maakt een groot paard van buiten zullen we maar zeggen