3-jarige 'Arabier' bij Mindfields@Bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 10:13

Myour schreef:
@ MirandaFuego: goede tip, ik zal erop letten kijken of het verbetering geeft. Bedankt voor je berichtje! Enne, hij heeft nu een beetje grauwige, wisselende kleur, uit z'n zomervacht is ie normaal lichtgrijs, maar uiteindelijk zal ie de kleur van z'n vader krijgen (foto in profiel).

Whaha dat hoop je dan! :P
Mijne krijgt nu toch verdacht veel vachtgelijkenis met zijn oma, die was heel erg vliegenschimmel!

CharlotteCC

Re: 3-jarige 'Arabier' bij Mindfields@Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 10:23

Ik heb ook je andere topic gelezen en wat een verschil! Mag je best wel heel erg trots op zijn, vooral omdat je zo angstig was/bent. Vind het een heel fijn plaatje om naar te kijken, Kasper loopt lekker ontspannen! Ga zo door!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 16:59

@ CS: dankje!
@ MirandaFuego: mijne heeft al duidelijk de kleine bruine vlekjes op z'n hoofd, lies en schouderblad, maar we wachten rustig af, tot nog toe heeft ie nog telkens dezelfde kleur gehad, alleen deze winter stukken lichter (vorig jaar was ie bijna bruin).
@ CharlotteCC: ben ik stiekem ook hoor hihi, nu werken we eraan om dit ook te bereiken in mijn huidige buitenbak. Die is stukken drukker (ligt bijna direct aan een autoweg) dus voor mij moeilijker om zijn aandacht bij mij te houden, maar ik ben al hartstikke trots dat ik ook daar nu los durf te rijden. Bedankt voor je berichtje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:51

Wauw Fran, als ik jullie vergelijk van toen jullie net samen begonnen en nu, kan ik zeggen dat hij mooi opdroogt en lekker begint te lopen onder het zadel. Het weekend hier heeft jullie goed gedaan! Ik baal er nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn met de camera, maar als je weer een weekend hier in de buurt heb zorg ik dat ik vooraan sta! :)

Kas is een lekkerding! :+:

L4A

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:51

Hij is echt knap :9 Het ziet er echt stukken beter uit, ga zo door! :D

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:13

Hey Fran,

Leuke foto's hoor! Wat een verschil met eerst he. Gelukkig is de ontspanning weer terug. Nu nog dat stukje zelfvertrouwen en dan komt het helemaal goed. Ik kom snel een keertje bij je kijken.

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 08:32

Ziet er netjes uit, leker zo doorgaan.
Gr Esther

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 20:43

Bedankt allemaal :j @ Wolken: geef maar een belletje hoor, ben er iedere dag :)

Vroegop1896

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:03

Ziet er goed uit, goed dat je hem zo op de ontspanning hebt lopen!