Waouw, Ik lees hier heel veel fijne dingen over "ons". Ik ben immers hoofd van de politie te paard en ik had de eer om commentaren te geven bij de demo. Tof dat ik zelf een paar citaten van mij lees... Het is inderdaad zo dat wij, zoals bepaalde onder jullie het schrijven, geïnteresseerd zijn in de foto's. Mag ik ze zomaar gebruiken als ik de naam van de (zeer professionele) fotograaf zichtbaar hou? Het zou tof zijn, en nog eens bedankt voor de commentaren, deze werden heel sterk geapprecieerd bij onze mensen.
Gaaf hé! Ik heb in Eindhoven bij de Bereden Politie stage gelopen, was echt super leuk om te zien hoe die dieren getrained werden op lastige of enge situaties. Vond het ook altijd leuk om mee te gaan helpen met dat soort demo's
Wat een gáve foto's! Als het wat dichterbij was geweest dan was ik er zo heen gegaan! Zelfs de rust straalt van de foto's af, moet je nagaan hoe het in real life zou zijn geweest. Ook mooie kwaliteit foto's ondanks de rook enz.
Janientje
Geplaatst: 12-03-10 16:18
Wauw wat gaaf! Lijkt me geweldig om bij de bereden politie te werken
Mijn oom zit bij de bereden politie, en jeusus, wat een rustige paarden onder het zadel, maar op stal zijn het allemaal draken zeg! Heel erg gaaf, zo'n demonstratie!
Getup
Geplaatst: 20-03-10 08:34
Gaaf hoor, ben benieuwd hoe lang ze gemiddeld met de paarden bezig zijn, om ze op het "niveau" van de demonstratie te hebben? Zou best handig zijn, als ze een afdeling: klantenpaarden zouden openen .
NessaX, dan moet ik wel een emailadres hebben waar ik ze kan naar mailen hé.
De kapitein van de groep heeft zich hier gemeld, maar verder heb ik niets meer van hem gehoord, en ik geloof niet dat ie mijn pb al gezien heeft ondertussen.