Dan ligt het niet aan mij
Ik moet inderdaad nu ik rechtop zit, ook nog voor me uit kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan ligt het niet aan mij
Ik moet inderdaad nu ik rechtop zit, ook nog voor me uit kijken
Maar we blijven oefenen 

Top!

Hij is echt leuk. Vind het rijden er netjes uit zien en ga qua commentaar met de rest mee. 

). Ik gok dat je je handen breder zet om hem iets lager te kunnen zetten? Maar probeer er ook naar toe te werken dat je ze dichter bij elkaar kunt houden. Voor mijn gevoel mag hij in een wending nog net meer om je been heen buigen, hij oogt nu nog wat strak. Het wijken kun je ook oefenen op de volte, verder gaat het wijken fijner als ze goed aan het been en aan de halve ophouding staan. Hij moet eerst snappen hoe hij moet scharen, dat gaat vaak wat makkelijker als je niet te hard rijd, daarna kun je het tempo weer wat uitbouwen en ook daarin gaan schakelen. Jullie zijn een fijne combinatie en komen er zeker wel, succes!
nu kan je mooi op je eigen houding letten, als hij daar zo mooi zakt, dan je handen bij elkaar voor je uit zetten,
( al doe je dat bij sommige foto's wel)
Vandaar ook nog lang geen L2
Rechtuit kijken is eigenlijk geen probleem alleen bij die lage houding wil ik nog wel eens naar beneden kijken
Dus dat is een aandachtspuntje
probeer het eens, mijn paard heeft er een sterkere achterhand van gekregen, meer gelijkheid in de beide kanten. Achterhand komt zeer mooi onder. Ik heb bij hem vaak last dat ie zen hoofd niet onder controle heeft (is mede mijn fout) wat dus alles te maken heeft met de achterhand, waardoor je vooraan de schouder moet vrijmaken zodat hij kan lopen
Je doet niet echt veel verkeerd maar veel te veel snapje. Minder hand, meer op de zit en voorwaarts