xMarianne schreef:wowie! wat een mooie foto's en wat loopt Painted onder HP mooi Hij heeft PB ingereden als jonge hengst, dus ze zijn oude bekenden van elkaar
De foto van Gribaldi met z'n krans om vind ik echt heel mooi!!Eigenlijk zijn alle foto's geweldig, super gedaan!
zo mooie foto s,daat is gribaldi nog springlevend het is eigenlijk niet te geloven he,dat hij er niet meer is.
Dank voor alle leuke berichten!Laulapaula: hij keek naar zichzelf op 't scherm die midden in de baan hing. Hier heb ik nog wel twee mooie foto's van Grib:
Een waardig afscheid voor Grib, helaas zijn 'echte' afscheid.Je hebt hele mooie foto's gemaakt!Leuk om ook Velazquez op de foto te zien, zijn moeder staat bij ons op stal (Klaproos)
smeetjoew schreef:Ik heb van de dag genoten!En dankzij deze foto's wordt de dressuurdag met mooie foto's vastgelegd en kunnen er meerdere mensen genieten! Mooie foto's heb je gemaakt
Mooie foto's heb je gemaakt!Ik kon helaas niet naar de HK toe, zo te zien heb ik wat gemist.Als je nog foto's van Voice hebt zou ik die graag willen zien, we verwachten namelijk een veulen van hem dit voorjaar
Inderdaad de foto's van gribaldi bezorgen ook mij kippenvel.Je hebt ze allemaal mooi vastgelegd hoor! Super!Zo zijn we allemaal ook een beetje bij de HK