Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xmiloux1 schreef:lara-silver: Dankjewel voor je tips, en hij is dik maar je kan ook wel een beetje overdrijven met je veel te dik en dat er nu meteen wat aan gedaan moet worden.ik let er op, en ben er ook al mee bezig
@annemiek: ze heet Marijn. Herken je haar?
Iedereen dankjewel voor de tips en de leuke berichtjes over Nirvano, dankjewel!
Lara_Silver schreef:xmiloux1 schreef:lara-silver: Dankjewel voor je tips, en hij is dik maar je kan ook wel een beetje overdrijven met je veel te dik en dat er nu meteen wat aan gedaan moet worden.ik let er op, en ben er ook al mee bezig
@annemiek: ze heet Marijn. Herken je haar?
Iedereen dankjewel voor de tips en de leuke berichtjes over Nirvano, dankjewel!
Nou ik vind veel te dik in dit geval toch echt niet overdreven. Het is overigens geen aanval ofzo. En helaas moet er wel nu meteen wat aan gedaan worden, hij gaat echt niet verder afvallen uit zichzelf. Maar het is goed dat je er al mee bezig bent! Met nu meteen bedoel ik niet meteen super snel veel afvallen maar gewoon wel zichtbaar gewichtsverlies.
xmiloux1 schreef:Nee dat snap ik, alleen we zijn er al een paar maanden mee bezig en je weet niet hoe die er eerst uit zag dus er is al flink verbetering.

Lotte1990 schreef:xmiloux1 schreef:En misschien oogt dat zo, maar hij is echt heel snel denk dat ik daarom ook zo in z'n mond zit omdat hij alleen maar hard wil, haha!
Hard gaan los je niet op met trekken
Hoop dat je instructie je hier mee helpt!

Ik vind je erg leuk bij Nirvano ook passen! en met wat les komt het rijden helemaal goed!
Succes ermeee
en dan komt het vast goed.

SuusKiiss schreef:Nirvano lijkt op de foto's heel dik maar in werkelijkheid is hij ook nog best dik maar het wordt echt steeds stukken minder.
In 4 maanden is Nirvano heel erg afgevallen!
Nu hebben ze natuurlijk een stop gehad vanwege de sneeuw, ze beschikt niet over een binnenbak dus ze heeft gewoon 1,5 maand niks kunnen doen, daardoor is Nirv weer wat aangekomen maar ze is heel hard ermee bezig!
Dat wou ik even vertellen.
SuusKiiss schreef:Hij krijgt hooi in de wei en hij heeft een handje krachtvoer gekregen ongeveer elke dag.
Verder krijgt hij niks.
SuusKiiss schreef:Nirvano staat de hele dag in de wei en meestal 's nachts ook, met dit vervelende winter-weer heeft hij niet elke dag een uur intensief kunnen bewegen, verder krijgt hij elke dag beweging, meestal een uur, en als ze dat blijft hanteren denk ik dat Nirvano zeker afvalt, hij is daardoor al veel afgevallen.
Voordat Milou begon met Nirvano rijden heeft hij een paar jaar af en toe is gelopen maar bijna nooit.
Ik denk dat als ze zo door blijft gaan, gewoon elke dag een uur intensief beweging, dat Nirvano zeker wel afvalt.

als dat lukt kom je al in een wat stabielere houding te zitten waardoor je ook tempo kan controleren op je zit, ipv alleen op je hand