Chio Rotterdam 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pepelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:18

Op mijn E-ticket stonden idd. ook geen vaste zitplaatsen vermeld, ben daar erg verbaasd over!
Vanaf hoe laat mag je het terrein op, als je alleen een kaartje heb voor de zaterdagavond, neem aan dat je dan dus vroeg moet zijn om een goed plaatsje te kunnen vinden.

WillemYntJee

Re: Chio Rotterdam 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:24

Mwah alleen maar beter toch! Ik heb nog nooit mee gemaakt in al die jaren dat k er heen ga (van de keren dat we publiekskaarten hadden) dat we vaste plekken hadden.
Volgens mij vanaf 4 of 5 uur Pepelien, maar zeker weten doe k t niet. Je moet dan inderdaad vroeg zijn!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:27

Dat is dus altijd jammer dat je niet weet waar je zit. Ook vind ik dat er veel te weinig gewone plaatsen zijn. Heel veel vip.

pepelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:45

Dank je!

Ik ben nog nooit op het CHIO geweest, en bij de andere evenementen waren het altijd vaste plaatsen, vandaar!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 07:14

pepelien schreef:
Op mijn E-ticket stonden idd. ook geen vaste zitplaatsen vermeld, ben daar erg verbaasd over!
Vanaf hoe laat mag je het terrein op, als je alleen een kaartje heb voor de zaterdagavond, neem aan dat je dan dus vroeg moet zijn om een goed plaatsje te kunnen vinden.

Wat ik begrepen heb is dat je kaartje geldig is vanaf 18.00 en de kur begint om 20.00...
Dus tijd zat om een goede plek te vinden!
Correct me if i'am wrong.....!!!

Ik zit dit jaar waarschijnlijk op de invalidenplekken, me vriendin zit in een rolstoel...kan ik het wel goed zien :D
Iemand meer informatie over invalidenplekken, hoe dat geregeld is enzovoorts... Mag je dan ook (als je met de auto bent) meer vooraan staan enz? En mag je dan een begeleider mee (ik), ze kan namelijk maar kleine stukjes zonder der rollator/rolstoel lopen...
Moet je daar aparte kaarten voor kopen? heb nu namelijk normale kaarten gekocht.....Geen idee of dat nu goed is! Kon er niet zoveel over vinden op de site...

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 15:19

ik zal even wat e-mailtjes sturen over de vragen van de rolstoelen en de tijden (weet ik ook niet uit me hoofd). Mailtjes zijn gestuurd als ik antwoord heb zal ik t eff hier neerzetten

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:06

thnx alvast!
Heb zelf ook een mailtje gestuurd, nog geen antwoord!
Als ik antwoord heb, zal ik het hier ook neerzetten!

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 20:22

Judith_H schreef:
thnx alvast!
Heb zelf ook een mailtje gestuurd, nog geen antwoord!
Als ik antwoord heb, zal ik het hier ook neerzetten!

t zal btw wel maandag eind van de middag worden voor ik antwoord heb hoor, het is weekend

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:23

Ik heb mijn antwoord gisterenavond gekregen!
Ik mag gewoon met me vriendin mee als begeleider (mag max 1 persoon mee) en we krijgen een doorrijkaart opgestuurd, dit betekend dat we met de auto tot bij de ingang van het evenement mogen komen.
Echt netjes dat ik zo snel een antwoord krijg opgestuurd.

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 11:20

super dat je al antwoord hebt (en dat in het weekend), nu dus alleen die vraag over zaterdag avond kaarten nog open

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:56

Ja dat is echt snel hè, had ik ook niet verwacht!
Nu alleen nog antwoord over zaterdagavond idd.
ben benieuwd wanneer en wat voor antwoord je krijgt.

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 20:39

Judith_H schreef:
Ja dat is echt snel hè, had ik ook niet verwacht!
Nu alleen nog antwoord over zaterdagavond idd.
ben benieuwd wanneer en wat voor antwoord je krijgt.

Bedankt voor je mail. Alle informatie staat op onze website onder het kopje ‘kaartverkoop’.
Maar ik denk dat deze mevrouw haar antwoord al heeft. Zij heeft mij namelijk ook gemaild.

zaterdagavond is vanaf 18.00 uur er zijn kaarten voor zitplaatsen tijdens de Kür en voor staplaatsen, vraag me niet hoe ze dat in gedachten hebben, dat weet ik ook niet

als er verder nog vragen zijn over kaarten of over andere zaken rondom het chio rotterdam zet ze hier maar neer en dan worden ze zo snel en goed mogelijk beantwoord

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 06:20

dan heeft ze het inderdaad over mij, dat ik haar al gemail heb hihi...
Ze krijgt zeker niet zoveel mail over deze onderwerpen dat ze de link tussen jou en mij legt dat we over dezelfde onderwerpen hebben geschreven.

En er is dus nog geen antwoord op hoe het geregeld is met de sta en zitplaatsen voor jullie, maar er is nu dus wel een tijd!
vanaf 18.00 dus.
Fijn!

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 11:15

Met de zitplaatsen zit je op de publiekstribune. Met de staplaats heb je toegang tot het terrein. We hebben geen speciale staplekken. Maar omdat het zo een open terrein is kun je op voldoende plekken staand naar de Kür kijken.

(vechten voor een plekje dus)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 12:44

En de rolstoeltribunes staan dan niet precies zo, dat je allemaal mensen voor je neus hebt staan die een staplaats hebben?
Dat zou namelijk wel erg knullig zijn dan....;)
Ga er niet vanuit, maargoed....

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 14:44

Judith_H schreef:
En de rolstoeltribunes staan dan niet precies zo, dat je allemaal mensen voor je neus hebt staan die een staplaats hebben?
Dat zou namelijk wel erg knullig zijn dan....;)
Ga er niet vanuit, maargoed....

neej ik zal eff kijken of ik kan vinden waar de rolstoeltribune is ik heb wel een foto ergens denk ik

Afbeelding

de rolstoelplaatsen waren vorrig jaar rechts van het longines scherm voor de tent, geen plek voor staplaatsen dus. (weet niet of de indeling dit jaar hetzelfde is)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 07:10

oke, duidelijk!
Nu maar afwachten dus!
Wel goede plekken op zich....

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 21:00

Judith_H schreef:
oke, duidelijk!
Nu maar afwachten dus!
Wel goede plekken op zich....

jup (we zijn ook wel de enige die dit topic levend houden zeg)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 07:19

hahah...Dat is wel een beetje zo ja!
Tegen de tijd dat het evenement eraan zit te komen zal het hier wel wat drukker worden denk ik...Duurt ook nog wel eventjes!
Welke dagen/avonden ga jij dan?
Is er al wat bekend over het deelnemersveld enz? Of is dat nog een beetje vroeg :o ?
En hoeveel publiek kan er eigenlijk komen?
hahaha.. nogal veel vragen.....

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 09:49

Judith_H schreef:
hahah...Dat is wel een beetje zo ja!
Tegen de tijd dat het evenement eraan zit te komen zal het hier wel wat drukker worden denk ik...Duurt ook nog wel eventjes!
Welke dagen/avonden ga jij dan?
Is er al wat bekend over het deelnemersveld enz? Of is dat nog een beetje vroeg :o ?
En hoeveel publiek kan er eigenlijk komen?
hahaha.. nogal veel vragen.....

uhm mijn week begint maandag om 12.00 en dat gaat bijna 24 uur per dag door tot zondag :p vorrig jaar heb ik dagen gehad dat ik om 3 uur 's nachts pas wegging :o ben 1 van de fotografen van het chio zelf.

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:41

aha, dat verklaart een heleboel!
Dat zijn erg lange dagen!!!! Wel super leuk!

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:24

Ik zit er ook aan te denken om eens een keertje naar het CHIO te komen kijken, Weet iemand wat een beetje de leukste dag is als je niet perse voor de dressuur of springen komt? :o Dus qua shows en entertainment? Beetje variatie hou ik wel van :D

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 16:46

AnkeFoto schreef:
Ik zit er ook aan te denken om eens een keertje naar het CHIO te komen kijken, Weet iemand wat een beetje de leukste dag is als je niet perse voor de dressuur of springen komt? :o Dus qua shows en entertainment? Beetje variatie hou ik wel van :D

zaterdag :+ kür + goed entertainment (meestal)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:10

of de vrijdag gehele dag!
Heb je springen en dressuur en ook nog show, omdat je aangeeft dat je geen voorkeur hebt.

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:37

Ik ga ook elke dag, en zeker naar de kur op muziek! Lang leve bedrijf waar m'n vader werkt die sponsoren, muahaha. De indeling is dit jaar trouwens iets anders, op die ene foto zie je een tent, maar daar is dit jaar (als ik het goed begrepen heb) nog een verdieping bovenop. Welliswaar voor sponsors alleen, maar dan ziet het er toch ietsjes anders uit.

Als t goed is, is er dit jaar een hele leuke clinic/show, maar weet niet of ik t mag verklappen helaas. Maar voor alle NH-mensen is dat heel aantrekkelijk!

Gaan de meeste hier met ouders/vrienden? Ik heb de pech dat geen van mijn vrienden into paarden zijn. Sleep wel altijd mijn beste vriendin op de zaterdagavond mee, dat vindt ze dan ook nog wel mooi om te zien.