Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pepelien schreef:Op mijn E-ticket stonden idd. ook geen vaste zitplaatsen vermeld, ben daar erg verbaasd over!
Vanaf hoe laat mag je het terrein op, als je alleen een kaartje heb voor de zaterdagavond, neem aan dat je dan dus vroeg moet zijn om een goed plaatsje te kunnen vinden.
Judith_H schreef:Ja dat is echt snel hè, had ik ook niet verwacht!
Nu alleen nog antwoord over zaterdagavond idd.
ben benieuwd wanneer en wat voor antwoord je krijgt.

Judith_H schreef:En de rolstoeltribunes staan dan niet precies zo, dat je allemaal mensen voor je neus hebt staan die een staplaats hebben?
Dat zou namelijk wel erg knullig zijn dan....
Ga er niet vanuit, maargoed....
?Judith_H schreef:hahah...Dat is wel een beetje zo ja!
Tegen de tijd dat het evenement eraan zit te komen zal het hier wel wat drukker worden denk ik...Duurt ook nog wel eventjes!
Welke dagen/avonden ga jij dan?
Is er al wat bekend over het deelnemersveld enz? Of is dat nog een beetje vroeg?
En hoeveel publiek kan er eigenlijk komen?
hahaha.. nogal veel vragen.....
ben 1 van de fotografen van het chio zelf. AnkeFoto schreef:Ik zit er ook aan te denken om eens een keertje naar het CHIO te komen kijken, Weet iemand wat een beetje de leukste dag is als je niet perse voor de dressuur of springen komt?Dus qua shows en entertainment? Beetje variatie hou ik wel van
kür + goed entertainment (meestal)