met mijn armen ga ik aan werken hier hamert mijn instructrische ook heel erg op. terug komen op mijn zit begint ze langzaam te snappen gelukkig en dan gaan we verder met lange teugel. ze komt als het niet sneeuwt hele dagen buiten dan gaat ze rond half 10 na buiten en haal ik haar na mijn werk kwart over 5 binnen dus weidegang in overvloed. nu het sneeuwt word ze elke dag een uurtje in de binnen bak gezet met een aantal andere paarden.
uitroep tekens zijn automatisme omdat het ander toetsen bordt is dus die moet je maar als niet gelezen zien heb ze nu even expres weg gehaalt
voel me ook niet aangevallen alleen het is zo moeilijk ze is nog niet lang van mij we hebben het hoef/been probleem ondekt toen het eigenlijk te laat was om lekker te gaan rijden omdat de baby te zwaar en te actief geworden is! voor ons is dit al een hele grote stap in de juiste richting!
ooow fijn dat ze zoveel buiten komt merk bij mijn pony ook altijd dat hij dan toch wat rustiger is. Zeker nu het winter is zijn ze vaak een tikkie drukker/actiever.
Kan begrijpen dat het erg lastig is zo te horen gaat het idd de goede kant op