Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt met die avondkaarten. Want als je toch overdag binnenkomt en gewoon blijft zitten hoef je toch niet apart weer voor de avond te betalen?
apple01
Geplaatst: 03-02-10 11:39
In de strengen staat het programma uitgebreid maar ook op kwpn.nl Ik heb gebeld omdat er stond op de site 'he tis niet mogelijk kaarten te reserveren' De receptioniste zei tegen mij dat je ze bij het stamboekkantoor kon halen of bij de kassa. En ook bij het BCM kantoor in eindhoven.
Wij gaan ook vrijdag vanaf een uurtje of 10 tot__? 's avonds? @Anneliesdj: Ja das waar maar dan moet je wel blijven zitten... (ervaring mee )
Heb t ook weleens gehad dat iedereen eruit moest na het dagprogramma (het strodorp in ofzo) en als het avondprogramma dan begon werden bij de tribunes weer de kaarten gecontroleerd...
ik ben gister op de hengesten keuring geweest. heb geen heinekenbar gezien..... wel erg goeie hengsten,de 4 jarigen kwamen nog niet zo uit de verf,heb ik wel eens beter gezien,tuurlijk goede hengsten maar het kwam er niet echt uit.5 jarige zaten echt fijne hengsten tussen en vooral de rubriek die wallenberg won ook een aantal fijne hengsten..en ukato en tygo gewoon toppie! die van carolien muller lijkt ook een fijn paard te worden(kom even niet op de hengst zijn naam)en caturano komt ook weer in vorm,in hengelo vond ik hem tegenvallen,hij was toen ook modder vet,gister liet hij zich goed zien!
Ik ben gisteren geweest en dan overdag. Het was al heeel druk en ik heb gehoord dat er heel veel mensen geen plaatsen/kaarten meer hadden voor 's avonds. DAt lijkt me echt zuur.
Ik ben ook gisteren geweest. Overdag was het goed te doen qua drukte, 's avonds was echt megadruk.
Vond de hengstencompetitie super om te zien, evenals het afscheid van Gribaldi. De clinic van Adelinde vond ik waaaaaardeloos. Wat een foute, bijdehandte grapjes. En steeds dezelfde.
Wij zijn er dus heen gereden, voor jan..#$%#^#&@ Mijn vriendin had van te voren gebeld met het Kwpn en die zeiden dat er zat kaarten waren en dat het onmogelijk was dat ze uitverkocht zouden worden., Dat wordt een paar klachten versturen
Ik was er wel In de middag hadden ze er al een bord staan dat het avond program uitverkocht was Nou ze bleven aan de kassa gewoon kaarten verkopen hoor, een kennis van mij kwam om 7 uur aan de kassa en heeft nog gewoon een kaart kunnen kopen Dat was ook wel te zien aan het aantal bezoekers wat dus echt niet meer kon zitten en rijen dik aan de korte zijde stond