Goh prachtig dier zeg, heeft van zichzelf al superbewegingen, nu alleen nog wat verfijnen en kilometers maken en dan wordt het vast wel wat je eerste galop zag er ook helemaal niet verkeerd uit zeg, complimenten!
Wat een lekker ding zeg! Ziet er al erg goed uit voor zo'n jong paard hoor! Let wel op dat hij niet te veel kantelt in zijn hoofd, zag ik vooral op het eerste filmpje in de wendingen, klopt dat?
Careano: Jup, klopt zeer zeker, omdat het even zoeken was, en ik dus met te lange teugels reed, kwamen we afentoe in de knoop, en moest ik teveel mijn binnenhand inzetten, waarbij buitenhand slap hing. Logisch gevolg hierop is kantelen. Later werd dit al beter.
Vind dat je hem heeeel vriendelijk rijd! Ziet er fijn uit.. loopt lekker voorwaards maar ontspannen! Pracht dier hoor Leuk dat de eerste keer galop zo goed ging! Jullie komen er wel! Hele leuk combinatie... Ik vind dat je hem niet veel te lang rijd qua teugels.. hij is nog jong dus laat hem wat ruimte hebben je hem beetje bij beetje oppakken!
selnik
Geplaatst: 24-01-10 10:05
Wauw, wat is hij mooi geworden en wat een bewegingen! Hij loopt erg fijn. Daar ga je vast een heel fijn sportpaard aan gaan krijgen. Als veulen was het ook al zo'n knapperd! Ik ben erg blij dat ik nog twee halfbroers van hem hier op stal heb ! Zijn moeder is trouwens inmiddels weer druk bezig met de voorbereidingen om nog zo'n knapperd op de wereld te gaan zetten .