Wat heb je alles goed verwoord jaime… Hopelijk gaat het nu eens meezitten voor jullie, en slaat dit infuus aan waardoor jullie weer lekker samen kunnen rijden… Sterkte
ik wil je even een hart onder de riem steken. Mijn tinker heeft jaren geleden ook spat gehad. Heb heb ik een jaartje rust gegeven op de wei en hij is geweldig opgeknapt. Ik kan er weer mee rijden, crossen, springen (met mate) en hij heeft nergens last van.
Alleen in de winter met de kou op zijn botten heeft hij wat mindere dagen. MAar spat kan wel degelijk verbeteren en ik hoop dat dat bij jouw paardje ook is, zeker omdat hij nog zo jong is!
Evene en tip, misschien heb je er wat aan: probeer hem zoveel mogelijk buiten te zetten, liefst 24/7. Hoe meer beweging hoe beter. Hoe langer op stal hoe stijver ze worden.
succes!
femmiel
Geplaatst: 20-01-10 16:41
Heel mooi
En ook zo triest dan zo jong en al zoveel meegemaakt,ik hoop dat jullie na dit voor eens en alltijd afgelopen is met de problemen
Heb lang nagedacht of ik mijn verhaal wel zou plaatsen, en ben blij dat ik het toch gedaan heb. Ben erg blij met jullie lieve reacties En daar put ik veel steun uit. Bedankt!
Natascha
Geplaatst: 20-01-10 19:51
Mooi verhaak, jouw paard heeft het goed getroffen met zo'n baasje
Jeetje wat heb je al veel meegemaakt, maar wat blijf je verschrikkelijk sterk zeg! Vind het knap dat je zoveel voor je paardje doet en jullie zo'n hechte band hebben. Hoop dat het de goede kant op gaat... Zal voor je duimen!
wattenstaafj
Geplaatst: 20-01-10 20:34
Hey!
Je kwam me al zo bekend voor dus ik verder kijken, naar je naam en stad, toen wist ik het weer. Ik ben Tessa(middelbare school), komt je vast bekend voor. Ik wist helemaal niet dat je reed? Enorm mooie pony overigens, mooie foto's ook. Waar staat je paardje gestald?
Groetjes!
Kimberleij
Geplaatst: 20-01-10 22:23
He meid,
Jeetje toch geen goed nieuws vanuit de kliniek Knap dat je alles zo mooi opgeschreven heb, ik ga hard met je meeduimen
Sterkte meid & bang
SLS_Focus
Geplaatst: 20-01-10 23:10
wauuw ik heb het in een ruk uitgelezen! Wat ziet hij er goed uit zeg! Wat een hechte band jij gaat voor hem door het vuur en andersom ook ! HEEL VEEL RESPECHT! Ik duim ook hard mee Sterkte.
Zilfstar
Geplaatst: 21-01-10 00:21
He Jaime, Je kent mij niet (heb je wel eens ge-PBed) maar ik ken Bangi wel, als Brucht. Hij was het eerste verzorgpaard voor mij en mijn zoon bij de vorige eigenaresse. En nu kom ik ineens dit topic van je tegen.
Wat vreselijk dat onze grote lieverd dit moet overkomen, zo jong, zo krachtig en zooooo superlief. Ik weet nog goed hoe hij doodstil stond als mijn zoon hem ging poetsen. Mijn zoon was altijd al in de ban van dieren en Bangi liet hem op een prachtige manier kennis maken met de paardenwereld. Tegenover hem was hij totaal niet dominant, maar heel zorgzaam. Bangi heeft hem het eerste zetje gegeven richting een hoop meer zelfvertrouwen (zie het resultaat in mijn profiel)
Ik hoop van harte dat je nog lang van hem zult kunnen genieten. Geef je hem even een dikke knuf van Stefan? En ook eentje van mij?
Groetjes.
nikkielvis
Geplaatst: 21-01-10 08:58
He jeetje wat kan je dan een pech hebben zeg. Maar hij mag wel blij zijn dat hij bij jou staat. Hoop dat het verbeterd en dat jullie nog veel lol hebben samen.
Wat een verhaal zeg. Ik moest echt even slikken, kreeg er tranen van in mn ogen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en respect voor wat je allemaal doet om hem op de been te houden. Heel knap
Jeetje wat hebben jullie al meegemaakt, wat een pech allemaal.
Ik kan jullie alleen maar het beste wensen, en heel veel sterkte.
JoyCiej007
Geplaatst: 21-01-10 13:57
Poe heej, krijg er kippenvel van, wát een pech allemaal in zo'n korte tijd met zo'n jong paardje Je omschrijft je band met hem heel mooi, daar heb ik echt bewondering voor. Ik zit nu ook in een periode met twijfels, wat ik moet doen, hoe ik het moet gaan bekostigen, maar als ik dit zo lees, geeft me dat wel weer een beetje moed.
Ik wens jou en je paard veel succes met zijn herstel, het komt vast allemaal wel weer goed!
kelum
Geplaatst: 21-01-10 18:14
Wat mooi geschreven! En wat een tegenslagen allemaal Toen ik je krabbelde had ik gehoopt dat het beter ging, maar dit had ik niet verwacht.. Veel sterkte ermee en ik duim voor je mee dat hij snel weer opknapt!
jeetje jaime, wat balen voor jullie zeg! ik weet goed hoe je je voelt hoor met arin bijna hetzelfde verhaal.. heel erg veel sterkte, bangi boft maar met jou! en geniet inderdaad van de mooie dingen die jullie nog wel kunnen doen!
A_nita
Geplaatst: 22-01-10 01:44
Wat een hechte band hebben jullie...en wat een leuke Fjord is Bangi.. en wat een pech hebben jullie. De foto's zijn heel mooi, wat een aansprekend hoofd heeft ie. Ik hoop echt dat jullie nog een hele mooie tijd tegemoet gaan met allerlei dingen waar Bangi en jij samen nog een heleboel plezier aan beleven.
vanPrinster
Geplaatst: 22-01-10 11:42
Allereerst wat een ontzettend mooie fjord is het en wat verschrikkelijk dat hij al op zo'n jonge leeftijd zoveel last moet hebben .. Heel veel sterkte!
Wauw, krijg gewoon tranen in m'n ogen van jouw verhaal. Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat heeft Bangi geluk met zo'n ontzettend lief en toegewijd baasje. Als hij kon praten had hij je vast 1000 x bedankt.
Ik duim heel hard mee dat de spat, net als bij lonnie, minder wordt
Wow, wat een verhaal! Ik had tranen in mijn ogen aan het einde! Ik heb echt respect voor jou, en Bangi heeft echt veel geluk met zo'n baasje als jij! Wat hebben jullie een hoop pech gehad zeg, ik ga zeker duimen voor jullie!!
jasperlover
Geplaatst: 22-01-10 18:39
jee wat ontzettend mooi geschreven. Waarom moeten jullie dit nou krijgen moest wel even huilen bij dit verhaal. En ik herken mijn vader in jou vader haha, wat heb jij een prachtpaardje. Ik duim voor je!!