Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Durante schreef:sophiatinker schreef:ik weet dat de rally paper dit jaar in zuidlaren is. dat heb ik van iemand uit het bestuur van de organisatie.
Aha ,zuidlaren is ook leuk,word er vast weer gestart bij de Prins bernardhoeve.
En vanuit daar heb je mooie plekken om te rijden
NienSCHaap schreef:Ja zuidlaren is ook wel leuk, maar Gasselte is gewoon leuker vind ik.
nou ja Zuidlaren dan maarAls of het een straf is!
haha, nee ik verheug me der best wel op, alleen is mijn paard net kreupel geraakt![]()
en die jongste van mij tja, loopt nog niet helemaal op der eigen benen dus 25km lopen weet niet of dat verstandig is
+ dat ze nog niet 100% verkeersmak is![]()
Ik jat wel iemand anders paard mee, ik moet en zal meegaan
NienSCHaap schreef:Ja zuidlaren is ook wel leuk, maar Gasselte is gewoon leuker vind ik.
haha, nee ik verheug me der best wel op, alleen is mijn paard net kreupel geraakt![]()
en die jongste van mij tja, loopt nog niet helemaal op der eigen benen dus 25km lopen weet niet of dat verstandig is
Durante schreef:NienSCHaap schreef:Ja zuidlaren is ook wel leuk, maar Gasselte is gewoon leuker vind ik.
Je kan ook paarden huren he, Jan Dolfing komt er met een vrachtwagen vol paarden(moet je wel reserveren natuurlijk)
Alleen dan weet je nooit wat je krijgt...
En anders kun je misschien iets regelen via minicamping de bult, mijn nicht kreeg daar wel 's een pony van mee,tegen een lage huurprijs
Citaat:vanaf Manege Laarwoud in Zuidlaren.
Een rit door het prachtige Drentse landschap
De Rally Paper is een orikntatierit van ongeveer 25 kilometer voor ruiters en amazones en mencombinaties.
De rit gaat over een vlak terrein, via een routebeschrijving.
Bij de controleposten moeten vragen worden beantwoord en wordt het routebriefje afgetekend.
Teams die zo precies mogelijk 8 km per uur[1] rijden halen de minste strafpunten.
Te snel rijden wordt gestraft met meer strafpunten dan te langzaam rijden. Halverwege de route is er een pauzestop.
Er wordt gestart in teams. Een team moet minimaal bestaan uit 2 ruiters en maximaal uit 3 ruiters.
Het is niet toegestaan voor ruiters om de route alleen te rijden.
Het dragen van een cap is voor iedere deelnemer verplicht en ook dient er per team een mobiele telefoon te worden meegenomen.
Gestart wordt ongeveer om de 5 minuten.
Voor het beste team in iedere klasse (paarden, pony's en mencombinaties) is er een leuke prijs te winnen.
Het klassement wordt opgemaakt aan de hand van de antwoorden op de vragen en de tijd die de teams hebben gebruikt om de route af te leggen.
Alle deelnemers krijgen een herinneringsvaantje.
Na afloop is er een prijsuitreiking in de kantine van manege Laarwoud.
U HOEFT ZICH NIET VAN TE VOREN OP TE GEVEN. OPGAVE BIJ DE START.
START: MANEGE Laarwoud, Laarweg 16, 9471 AD zuidlaren, tel 050-4091859.
PAUZESTOP: MANEGE De Barrage, havenweg 16, 9468 AD Annen, tel 0592-273999.
START RUITERS: TUSSEN 9.00 EN 11.30 UUR
START MENCOMBINATIES: TUSSEN 10.00 EN 11.30 UUR
NA 11:30 UUR KAN ER NIET MEER WORDEN GESTART
DE FINISH SLUIT OM 16:00 UUR
KOSTEN: 7,50 EURO PER PAARD/PONY COMBINATIE
12,50 EURO PER MENCOMBINATIE