Nou ja, soms hoor je wel eens dat ze het eerste jaar enorm groeien (en je dus een flinke stokmaat verwacht) en ze voor de rest stilstaan qua groei. Ach, nog 15cm erbij en ik ben al blij!
Marny is 7 januari verhuist. Ik heb haar ohz erheen gereden en ze is lekker vlot en vrolijk! Vandaag voor het eerst even het bos in geweest (aan de hand) en ze vond het heerlijk!
Bos is wel wat bevroren maar de paden zijn super te doen! Maar ik had haar wel aan de hand en in stap. Ga niet draven of erop zitten alleen al voor de pezen en spieren.
WolinLotte
Geplaatst: 20-01-10 23:59
Wát een lekker stel zeg en Succubi is om op te vreten .. Veel plezier met het grut !!
(kon het niet laten ) Hij is idd om op te eten, hij is nu ook zó ontzettend lief geworden! Echt een heel verschil met hoe hij bij zijn moeder was (en dus ook op stal stond) en hoe hij nu met leeftijd genootjes op een lekker stuk land staat
Ja, alles wat ze nodig hebben: Eten, vriendjes, schuilstal en genoeg ruimte om te rennen Laten we het hopen! De verzekerings arts was iig onder de indruk van Gráni en vond het een goede plek voor ze!
Oh wat een mooierd ! Wat een kleur.. Ze heeft echt een prachtige mix zo !
Succubi
Geplaatst: 21-01-10 00:52
Maysie schreef:
Oh wat een mooierd ! Wat een kleur.. Ze heeft echt een prachtige mix zo !
TheMagicLine
Geplaatst: 21-01-10 02:06
Ja Grani is heel mooi... lieve oogjes ook... moet een heel onwijs lief veulen zijn!
Succubi
Geplaatst: 21-01-10 02:12
Het is inderdaad een héél erg lief veulen . Daarom heb ik héél bewust naar het karakter van de dekhengst gekeken, en niet alleen van de hengst zelf maar ook de karakter eigenschappen van het ras in het algemeen. Op dat gebied heeft Gráni het beste van beide rassen. Het is een heerlijk veulen met een hele open blik naar de wereld, heel nieuwsgierig en vol van vertrouwen in de medemens maar ook in de wereld. Hij is makkelijk in de omgang, leert snel, is werk willend en denkt met je mee. Ik heb heel benieuwd hoe hij op zal groeien . Gelukkig staat hij nu in een opfok met veulens die heel erg bij zijn karakter passen!
Hey Cindy! Volgens mij hebben we het allemaal netjes achtergelaten voor je . Alleen moet ik eerlijk toegeven dat DJ een keertje is ontsnapt bij mij (hij weet dondersgoed hoe dat deurtje werkt , gelukkig was de voerton dicht ). Wanneer komt de nieuwe spruit?
Ik kwam bij toeval in je profiel terecht (was info aan het zoeken over Rocky mountain horse), en heb al je foto's en filmpjes van Gráni bekeken. Wat een ontzettend gaaf veulen zeg, wauwwauwwauw! En zo nieuwsgierig en knuffelig, superleuk! Ben heeel benieuwd hoe Gráni eruit ziet over 3, 4 jaar, vast supermooi! Vooral veel foto's blijven plaatsen
@Mloes: Thanx Ik ben ook onwijs blij met zo'n heerlijk veulen! En ben ook héél benieuwd hoe hij zal uitgroeien! Als je wat info zoekt over rocky's heb je misschien wat aan dit topic: [GP] Kleuren en gangen Rocky Mountain horses
Ja, dat topic heb ik idd gevonden. Volgens mij kwam ik zo ook bij jou uit. Maar kruising haf x rocky mountain horse is zeker iets dat ik ga onthouden, mocht ik ooit een nieuw paard willen.. Ik vind ze echt gaaf!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een rockylinger zeker een aanrader vind! Die Rocky Mountain horses hebben zo'n heerlijk rustig karakter, mooie bouw, tölt en dat past heel goed bij een haflinger (mocht je je haf willen "veredelen" )