Chubby's nieuwe thuis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:24

wauw! geweldig jaqueline!! klinkt als een goede plek om alles aan ze over te laten :j

silas

Re: Chubby's nieuwe thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:06

wow jacq dat ziet er super uit!!
chub ziet er ook goed uit zeg!!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 10:37

Chubby schreef:
Ik rij ook wel heel relaxed en meerendeels op een losse teugel hoor (rij met name buitenritten), dus de overstap zou niet eens zo groot zijn.. Maar ergens voelt zo'n noodrem tot je beschikking hebben wel fijn :o

Je hebt met bitloos net zo'n noodrem tot je beschikking als met bit ;) want als ze écht willen gaan helpt dat stukje ijzer ook niet echt... Alleen is de druk dan anders, maar sommige bitloze optomingen zijn echt geen watjes qua inwerking op neus of bovenop het hoofd, en er is ook een soort van noodrem handeling die je aan kan leren, ik dacht de One Rein Stop oid. Dan kan je het hoofd van je paard naar éen kant afbuigen waardoor het stopt. Hoe het precies zit weet ik niet meer, het is me ooit eens een paar keer voorgedaan maar omdat ik én Engels én niet bitloos rijd ben ik het vergeten.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:11

Wat een heerlijke foto's Jacq en zo te zien heeft ze het super naar haar zin!

lonnie

Re: Chubby's nieuwe thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 00:21

wow wat geweldig en wat een superstal! heb net de site eens doorgeneusd, wat een paradijsje! dat moeten ze op meer plaatsen gaan ontwikkelen