Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josewoos schreef:Puck! Inderdaad veel leuker dan Kneusje
Fijn dat je alsnog een topic heb geopend, ik was ook heel benieuwd hoe het nou zou aflopen. Uiteraard blijf ik dit topic volgen om te lezen hoe het maandag gaat als de da is geweest.
Je filmpje kan ik trouwens niet zien? Ik hoor wel geluid, maar zie alleen maar een zwart beeld.. Of ben ik nou de enige?
moonfish13 schreef:Fijn dat het diertje daar weg is.
Hoe groot is dat diertje? Het lijkt wel een hond.![]()
Ik ben benieuwd naar het oordeel van de dierenarts.
Jolliegirl schreef:Bedankt voor je pb topicstarter
Wat een fijn nieuws!
Maar gezien het vorige topic.. zal dus de achterhandproblemen e.d wel meevallen? aangezien hij niet eens kon lopen werd gezegd?
Ik denk dat het bij de handelaar allemaal erger leek dan dat eht werkelijk is!
ben erg benieuwd naar maandag!
Toppie!
ThePast03 schreef:Om eerlijk te zijn krijg ik vervangend pijn als ik naar dat filmpje kijk.
Het is niet alleen de verkeerde stand van de voorbenen. Dit is een dwerg met veel meer vergroeiingen en je kunt duidelijk zien dat elke stap pijn moet doen.
Ik hoop op een verstandige beslissing maandag.
Is de andere bokker hier nu ook nog bij betrokken geweest (ben even haar naam kwijt, sorry).
suusiejj schreef:Dat dacht ik ook al
Z'n rug staat indd wat raar enzo maar misschien als ie straks iet wat uitgebouwder is trekt het nog bij toch
ThePast03 schreef:suusiejj schreef:Dat dacht ik ook al
Z'n rug staat indd wat raar enzo maar misschien als ie straks iet wat uitgebouwder is trekt het nog bij toch
Nee dat trekt niet bij. Dit gaat om een pony met een erfelijke aandoening, namelijk dwerggroei en het is bij deze pony behoorlijk extreem.
Zie hier 3 pagina's vol met dwergjes, kijk vooral naar hoe oud die zijn geworden:
http://www.minibreeders.com/horsieheaven/
Pony heeft duidelijk pijn, ik zou er niet mee gaan experimenteren.
Lotus83 schreef:ps..., ja die link is inderdaad erg triest, maar er zijn hier op bokt (en nee, ik bedoel nu niet die van mij) een aantal pony's bekend bij wie het minder slecht is afgelopen.....