Eindelijk gereserveerde plaatsen

We zitten op tribune west op rij 3!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieminime schreef:op rij 1 vind ik beter zitten dan in het midden, alleen al kwa beenruimte, voor fotos maken en het is gaver als die paarden net voor je neus springen, vind niet dat dit te vergelijken is met een bios
de stands vond ik inderdaad ook zwaar tegen vallen, mega duren vrachtwagens die bijne gewoon net zo groot zijn als een appartement, keukens enzo en boten vind ik ook wat overdreven, plaats die maar op de miljoenairsfair ofzo haha
orienta schreef:marieminime schreef:op rij 1 vind ik beter zitten dan in het midden, alleen al kwa beenruimte, voor fotos maken en het is gaver als die paarden net voor je neus springen, vind niet dat dit te vergelijken is met een bios
de stands vond ik inderdaad ook zwaar tegen vallen, mega duren vrachtwagens die bijne gewoon net zo groot zijn als een appartement, keukens enzo en boten vind ik ook wat overdreven, plaats die maar op de miljoenairsfair ofzo haha
ik zal wel wat mooie fotos voor je maken hoor vanaf rij 1
orienta schreef:marieminime schreef:op rij 1 vind ik beter zitten dan in het midden, alleen al kwa beenruimte, voor fotos maken en het is gaver als die paarden net voor je neus springen, vind niet dat dit te vergelijken is met een bios
ik zal wel wat mooie fotos voor je maken hoor vanaf rij 1