Dank jullie allemaal! Het is ook echt een onwijs leuke kudde, zo samen
Gisteren was de gebitsverzorger op stal om ze allemaal na te kijken en dan moesten ze om de beurt natuurlijk even naar de andere stal voor de behandeling enzo. dan staat de rest dichtbij de deur te wachten en elke keer als er een paard weer teruggezet werd, werd er door de andere even gehinnikt Alsof ze elkaar echt steunden. Want dat er eentje de kudde uitgaat om te rijden en poetsen enzo zijn ze wel gewend en daar is ook nooit een probleem mee.
OOk leuke paarden sneeuw foto's!! Genieten zeg van zo een stel. Pluk is een totaal ander paardje met vacht. En Jeddah heeft ook een mooi kleurtje zo, hahaha Heerlijk stel samen.
Anoniem
Geplaatst: 04-01-10 17:30
Ohoooooooh een fototopic met Malle erin en niemand die me ff waarschuwt??? Wat is ze mooi uitgegroeid Jeddah! Rest van de beestjes is natuurlijk ook prachtig als altijd, maar Malle is de mooiste
Het gaat heel erg goed! We waren lekker aan het rijden, zo 1 a 2 keer per week. Toen werd ik geopereerd, dus mocht 6 weken niet rijden, daarin wel gelongeerd en bijgezet enzo, en ook dat pakte ze super op! Ze kan echt sjouwen, niks geen luie pony hoor! Verder veel gefietst natuurlijk. Toen weer aan het rijden gegaan, een keer of 4 weer denk ik? Toen de IJstijd aanbrak Dus nu doet ze, net als de rest, even niets anders als dollen in de sneeuw
O heerlijk! En wat kunnen die fjordebeesten tekeer gaan in de sneeuw he, zonder op hun plaat te gaan. Zit ergens in hun genen meegebakken denk ik, de wetenschap hoe ze dat kunnen doen. Ik wist helemaal niet dat je eruit geweest was voor een operatie joh, ik kom jou tegenwoordig niet meer tegen op Bokt. Was blij verrast ineens iets over Malle te zien in je onderschrift toen ik iets postte in het topic over de FFT! Maar wat het ook geweest is, ik hoop dat je goed hersteld bent. Nog een goed 2010 gewenst voor jou en je hele beestenspul!
Hihi! dat denk ik ook! Ze kan me toch mooi verzameld galoperen joh in de sneeuw! nu ik dat gezien heb... heb ik haar gewaarschuwd dat ik dat onder het zadel ook ga willen he?
Ik heb een maagverkleining ondergaan Ben inmiddels 22.5 kilo afgevallen (in 10 weken) en het gaat super!