Dat is toch echt wel een pré als je met paarden in zo'n ruimte werkt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yavanna schreef:Die man reed al een hele dag met zijn paard doro het publiek, heb het dier nog geaaid toen ik van de wc terug kwam.
em_papillon schreef:Onrustig lijkt mij geen ramp en dat kort houden hoort denk ik een beetje bij de show. Kijk naar ridderfilms, daar houden ze allemaal hun paarden zo.
manishdra schreef:Ik zou vooral geen "ridderfilms" als uitgangspunt nemenIk vind een paard dermate kort houden, met zulke zware bitten, niet echt goed. Het kan een keer gebeuren, maar niet continu aan één stuk lang...
em_papillon schreef:misschien dat wanneer het rijden niet perfect historisch gaat is de spanning er een beetje af?(heb geen idee hoe ze vroeger reden hoor
)
Het gaat bij hun denk om de spanning van de show en niet om te laten zien hoe het vroeger was.
fairy90 schreef:Het was geen jongeheer maar een jongedame die slachtoffer werd en waar ambulance bij gehaald werd.
(en ja, ik spreek hier over mezelf).
Verder was er nog iemand met een schaafwond op zijn knie (heb hier zelf niks van mee gekregen)
Ik ben heel blij dat mijn verwondingen meevallen (het had namelijk veel erger af kunnen lopen) maar nu ik dit alles lees ben ik me toch wel extra bewust van dat er wel een fout bij het archeon lag. Gebruik maken van ongetrainde (onbekende) paarden, in een kleine ruimte zonder goede omheining is haast vragen om ongelukken...