Samy schreef:Maar waarom mogen pensionhouders/staleigenaren geen sluitingstijd hebben voor de feestdagen?
Bij ons is de stal ook gesloten met kerst en met oud&nieuw zijn er bepaalde openings tijden. Niemand die er over zeurt ...
Omdat ik die dagen aan het werk ben en daarna toch nog altijd graag een keertje bij mijn paard wil gaan kijken.. Toen die van mij dus koliek had, was ik aan het werken, hebben ze hem een hele namiddag laten liggen (hij had zijn hooi niet opgegeten en lag in zijn helemaal smerige stal waar geen sprietje stro meer in lag op die moment) en hebben ze mij pas verwittigd om 6u 's avonds. Zij maken zich dus blijkbaar niet makkelijk ongerust terwijl ik toch wel heel graag wil weten wat er met mijn paard aan de hand is. Daarom wil ik dus op zijn minst eventjes gewoon op stal kunnen gaan kijken. Ik hoef dan niet persé te rijden, maar ons gewoon compleet de toegang tot ons eigen paard verbieden, vind ik er wel net eventjes over gaan.
Als ze het ons dan nog eventjes persoonlijk vermeld hadden ipv weer een belachelijk papier op de te hangen (er staan maar 5 mensen op stal, kleine moeite hè).