Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Moet je wel contact houden.
En Sjoert, bruin is op zo'n paard veel mooier dan zwart!

x_Marr schreef:Zou dr meer willen zien dragen, ze stuwt nu nog en daar komt die oprichting dus ook niet vandaan, waardoor ze denk ik daardoor achter de loodlijn komt. Zou lang en laag beginnen en dan komt de oprichting beter wanneer ze meer gaat dragen met de achterhand. En de neus op of net voor de loodlijn.
Op de 5e foto zie ik een valse knik?
Lang en laag kan ze ook lopen op de achterhandMoet je wel contact houden.
Verder vind ik hoe ze geschoren is wel apart, weer eens anders dan de standaard rechte streepEn Sjoert, bruin is op zo'n paard veel mooier dan zwart!

Denk niet dat iemand daar vrolijk van wordt

x_Marr schreef:Zou dr meer willen zien dragen, ze stuwt nu nog en daar komt die oprichting dus ook niet vandaan, waardoor ze denk ik daardoor achter de loodlijn komt. Zou lang en laag beginnen en dan komt de oprichting beter wanneer ze meer gaat dragen met de achterhand. En de neus op of net voor de loodlijn.
Op de 5e foto zie ik een valse knik?
Lang en laag kan ze ook lopen op de achterhandMoet je wel contact houden.
Let je op je strenge handen, de foto die nog achteraf geplaatst is door Sjoert gooit het paard zijn tong eruit, let dus wel op je teugeldruk..
, en alsof die zo lekker rijdt