. Maar mooi paard, tussen de bokken door ziet het er ook goed uit en wat een prachtige bak!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ja absoluut, ik zeg het nog eens
ze bokt zelden bij mij..
Vandaag weer gereden (ze liep super trouwens, binnekort ga ik me laten filmen met mij, hopelijk heel ander beeld, want mn gevoel is super
)
Bedankt, en zeker eens googlen 
5 jarigen lukt hopelijk wel
We doen ons best iig!
ook voor de zit, ook al is die niet van mij 

.
Maar zoals gezegd zijnde, die periode is voorbij 
is niet echt om te zeggen vroeg aan het werk met haar vind ik. Ze liep met mij gewoon de 4 jarigen. Niet zo heel zwaar. 5 of 6 concourtjes gelopen op een volledig seizoen.. 1 proefje.. gaat nog wel vermoed ik he
.
Maar ik doe meestal gewoon de basis en af en toe iets nieuws erbij gooien zodat ze het ook niet beu word. Ga haar ook niet overvragen
Weet wat ze aan kan en wat niet op het moment! Ze is idd nog wat overbouwd.. maar ga daarvoor nu niet op rust zetten aangezien ze al een jaar hard aan het groeien is
Maar we doen het rustig, en ze doet 'r best
Bedankt, is leuk te horen, ik rij ze idd niet hard in de mond. Kan je goed zien als ik op de lange zijde verruim, kan ik perfect al terugkomen in arbeidsgalop in een mooie houding zonder getrek en gesleur, en puur op mn zit te gaan werken. Pakt ze laatste week héél goed op! Ze snapt waar ik naartoe wil 
En ja hoor, ze komt dagelijk buiten, op de wei, stapmolen, trainen, paddock.. vanalles

lijkt idd een rare combinatie! Maar dat is maar schijn
Ze bokte toen erg op het been omdat dat meisje met sporen reed waar ik nog nooit mee gereden heb bij haar. Ze is iets kleins gewoon van spoor (daar bokte ze dus niet op) En met die sporen vond ze het echt niet leuk. Ze kan dus in verzet gaan als je te hevig met je spoor doorkomt. Dus ja.. ze accepteert het been , maar je moet niet met je spoor gaan porren
Dat is het zo een beetje 
en mij ook natuurlijk
Dat bokken zie ik niet erg veel kwaad in, als kind hebben we ook allemaal weleens dwars gedaan als we iets niet wilde toch 
& wat kan die een rodeo der van maken haha,
Hopelijk zien jullie verschil met de rijfoto's in mn openingspost