Rijfoto''s REACTIE, TIPS ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tjestolover

Re: Rijfoto''s REACTIE, TIPS ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:02

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 23:20

Ach idd.. Toen ik 12 was had ik ook wel eens Barbiedromen! (dat heeft iedereen wel op die leeftijd)

en laat haar lekker, foto's zien er verder leuk uit.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:37

penny!

In een ander topic heeft ze ook een pony, ook van de ponyhof en beweert ze ook dat die van haar is :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:42

ik heb wel een tip voor je.
doe niet of die pony's van jou zijn terwijl ze van de mange zijn.

verder ziet het er wel vrij leuk uit

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:44

lauraP schreef:
Blueee :D
Daar heb ik ook nog opgereden, ik was in de meivakantie op ponykamp daar, en jij?

maar het was toch jou paardje.... :o ?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:04

heb dit topic even gemeld.
aangezien TS beweerd dat het haar pony is maar het een pony van de ponyhof is.

ik hoop dat TS dit begrijpt en er ook mee leert. ;)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:08

Mijn god, zeg.

Ik denk dat bepaalde mensen hier duidelijk het punt van dit topic missen.
Jammer.

Maakt het ook maar enig verschil uit voor haar houding, haar manier van rijden dat het haar pony niet is?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:11

Nee, dat verandert niet. Maar als je op de foto staat met het paard van een ander (ook al is het een manegepaard) en dan doet alsof het die van jezelf is vind ik een 'big issue', ietwat belangrijker dan zeggen hoe leuk de foto's zijn (want dat zijn ze zeker, ziet er leuk uit). Althans, zo denk ik erover..

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:19

Het is maar wat je een 'big issue' kan vinden.

Waarom is het nodig zo'n ophef erover te maken?
Ik snap dat niet.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:22

Liegen is tegen m'n principes.. Een van de weinige dingen waar ik echt niet tegen kan, ook niet via internet ;)
Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn paard in zo'n topic als dit te zien, en dat dan de verzorgster doet alsof het haar paardje is.

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:22

de mensen die hier zo over doorhameren vind ik nog kinderachtiger, dan zeggen dat een manegepony van jezelf is! Wat maakt dat nou ook zeg! dat is hier het punt toch helemaal niet... pffff altijd dat gezeur, dat kind is 12 jaar. Kan geen kwaad om dit te zeggen, en ze kan nog leuke vlechtjes maken ook :)

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 23:26

Szan schreef:
Liegen is tegen m'n principes.. Een van de weinige dingen waar ik echt niet tegen kan, ook niet via internet ;)
Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn paard in zo'n topic als dit te zien, en dat dan de verzorgster doet alsof het haar paardje is.

Het gaat om een manegepony de meeste meiden van die leeftijd zijn daar hele dagen te vinden bij hun lievelings paarden.. ze zien de paardjes gewoon een beetje als ook van hun.. Het gaat om iemand van 12 jaar he, met een droom. Kinderen hebben een hele andere gedachten gang

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 11:16

happy27 schreef:
Szan schreef:

Het gaat om een manegepony de meeste meiden van die leeftijd zijn daar hele dagen te vinden bij hun lievelings paarden.. ze zien de paardjes gewoon een beetje als ook van hun.. Het gaat om iemand van 12 jaar he, met een droom. Kinderen hebben een hele andere gedachten gang

ik snap jou wel.
en het gaat hoogswaarschijnlijk inderdaad om een droom.
dromen mag dromen zijn om te dromen.
maar liegen is verkeerd.
als ze eenmaal aan het liegen slaan, liegen ze straks over velen ergeren dingen.
liegen is tegen mij prinsiepes en als je dat niet wilt begrijpen is dat heel jammer.
en ja de rijstijl ziet er inderdaad goed uit.

aan TS blijf vooral lekker dromen. wie weet heb jij ook ooit het geluk echt een eigen paardje.
en als je het onbewust zo gezegt hebt, verbeter je zelf dan.
met liegen kom je er niet.
de waarheid is soms hard maar je komt er wel verder mee ;)
en met je rijstijl kom je er wel.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 14:58

Moderatoropmerking:
Zullen we het aanspreken van gebruikers aan de moderators overlaten en het hier hebben over de foto's en tips waar de TS om vraagt? Daarvoor is het niet relevant of het een eigen paard of een manegepaard is en of de TS liegt of de waarheid spreekt.

sjeerloves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 16:42

ik heb deze pony op winterstalling gehad , en ja inderdaad hij si van een manege, maar als ik hem op winterstalling heb dan heb ik de veranytwoording en noem ik heb dus dan mijn eigen paardje.. Dus jullie kunnen nu wel zeiken , maar het is dus mijn lease pony geweest ,
Ciau

Loechest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 16:47

hahahahaha sjeer, waarom doe je alsof dit jouw pony is joh!

fleurxdonut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 16:50

wat leuk!
volgens mij kun jij alles met die pony!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 16:53

Ik vind degenen die hier zo zitten te vitten op het feit of het dan wel of niet haar pony is, net de kinderachtigen. Want jullie zijn waarschijnlijk zelf nooit jong geweest zeker ? Als jij toen al reed, had je wrrs dezelfde dromen. En in plaats van dit aftekeuren zou je beter bijdragen met concrete tips, want dit is waar ze om vraagt. 1 enkel woord doet opeens heel bokt flippen. En als zij de pony nu heeft gelease of weet ik veel, zal ze er toch wel een band mee hebben die voelt als eigen ? Deze rijtechnische topics vragen om rijtechnische tips en jullie gaan hier gewoon over ?
@Szan, wie ben jij om je hier zo crue over uit te laten ? Wie ben jij om een meisje uit haar dromen te halen ? Je hebt nog geen enkel woord rijtechnische tips gegeven, en dat vind ik jammer want jij draagt echt niets bij tot dit topic.

@TS: Leuke pony, leuke kleur ;) Als je spring mag je (volgens mij zit je redelijk lang) je beugels best wat korter doen, en je moet proberen om je tenen naar binnen te draaien. Op de foto waarop je galoppeerd leg je je been heel hard af je pony. Het is de bedoeling dat je knie mooi tegen je zadel aansluit en dat doe je hier niet. Je moet niet klemmen, gewoon er rustig tegenleggen.
Succes ;)

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:01

sjeerloves schreef:
Hoooi , Ik heb een paar foto's van mijn paardje ,

nogmaals jammer...
Wel een erg mooi paardje... Probeer wel je tenen wat meer naar binnen te houden (eerste foto)

Moreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:48

Leuk diertje, heb weinig commentaar over deze foto;s.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:53

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist diverse reacties verwijderd die de eerdere moderatoropmerking compleet negeerden. Zoals daar gezegd, heb het over de foto's en rijtips en niet over andere dingen die beter aan het moderatorteam overgelaten kunnen worden.