Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Szan schreef:Liegen is tegen m'n principes.. Een van de weinige dingen waar ik echt niet tegen kan, ook niet via internet
Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn paard in zo'n topic als dit te zien, en dat dan de verzorgster doet alsof het haar paardje is.
happy27 schreef:Szan schreef:Liegen is tegen m'n principes.. Een van de weinige dingen waar ik echt niet tegen kan, ook niet via internet
Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn paard in zo'n topic als dit te zien, en dat dan de verzorgster doet alsof het haar paardje is.
Het gaat om een manegepony de meeste meiden van die leeftijd zijn daar hele dagen te vinden bij hun lievelings paarden.. ze zien de paardjes gewoon een beetje als ook van hun.. Het gaat om iemand van 12 jaar he, met een droom. Kinderen hebben een hele andere gedachten gang
Als je spring mag je (volgens mij zit je redelijk lang) je beugels best wat korter doen, en je moet proberen om je tenen naar binnen te draaien. Op de foto waarop je galoppeerd leg je je been heel hard af je pony. Het is de bedoeling dat je knie mooi tegen je zadel aansluit en dat doe je hier niet. Je moet niet klemmen, gewoon er rustig tegenleggen.