Goed... na bovenstaand bericht terug gelezen te hebben.. kom ik nu wel heel erg over als een heilig boontje, dat ben ik beslist niet hoor!
Ik heb ook mijn nukken en gezelligheidjes..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pharagirlke schreef:Ik snap dat gezeur over dressuurruiters eigenlijk niet. Irriteer me daar zelfs aan. Bovendien vraag ik me toch af of de mensen het nu niet zoeken want ik heb daar echt nooit last van en ik kwam tot een paar maanden terug toch echt bijna wekelijks op wedstrijd. Ik heb geen last van gescheld in de losrijpiste en ik snap ook niet dat je in de losrijpiste een praatje moet gaan slaan, wil je banketstaaf dan ga je buiten de losrijpiste staan zodat mensen die wel serieus bezig willen zijn niet op de rem hoevenNiets irritanter dan twee naast elkaar stappende ruiters die niet moven..
pharagirlke schreef:En ik kan er ook niet tegen als mensen parkeren dat je nét ruimte genoeg hebt om op te laden. Ik krijg haar er wel op hoor, daar niet van. Maar als mijn paard schrikt, op zij/achteruit springt en jouw auto mee heeft? Wie mag dan dokken?Gelukkig regelt men het hier zo dat gewone auto's niet tussen de trailers staan en dat je zo kan staan dat langs en achter je geen auto's staan.
Oh en ik heb ook een paard dat er wel eens vandoor gaat, of dat begint te bokken. En zelfs daar krijg ik geen last mee. IMO wordt een groot deel bepaalt door je eigen mentaliteit.