Goed... na bovenstaand bericht terug gelezen te hebben.. kom ik nu wel heel erg over als een heilig boontje, dat ben ik beslist niet hoor!
Ik heb ook mijn nukken en gezelligheidjes..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik kan me voorstellen dat meerdere (met name) jonge paarden dit hebben.
en dat terwijl dressuur de basis is en je hiermee aantoont of je je paard onder controle hebt of niet en of je zelf het uit kan zitten eventueel... Maar goed, wie ben ik (GEEN DISCUSSIE HIEROVER MENSEN
) 
Instappen doe ik op zulke locaties ook veel korter dan thuis, ik probeer zsm aan te draven.
Behalve vandaag: toen werd verzocht het niet te doen want het paard dat net in de ring was reageerde er nogal heftig op
)
Niets irritanter dan twee naast elkaar stappende ruiters die niet moven..
Gelukkig regelt men het hier zo dat gewone auto's niet tussen de trailers staan en dat je zo kan staan dat langs en achter je geen auto's staan. 

Dus ook dat is hier heel anders. pharagirlke schreef:Ik snap dat gezeur over dressuurruiters eigenlijk niet. Irriteer me daar zelfs aan. Bovendien vraag ik me toch af of de mensen het nu niet zoeken want ik heb daar echt nooit last van en ik kwam tot een paar maanden terug toch echt bijna wekelijks op wedstrijd. Ik heb geen last van gescheld in de losrijpiste en ik snap ook niet dat je in de losrijpiste een praatje moet gaan slaan, wil je banketstaaf dan ga je buiten de losrijpiste staan zodat mensen die wel serieus bezig willen zijn niet op de rem hoevenNiets irritanter dan twee naast elkaar stappende ruiters die niet moven..
pharagirlke schreef:En ik kan er ook niet tegen als mensen parkeren dat je nét ruimte genoeg hebt om op te laden. Ik krijg haar er wel op hoor, daar niet van. Maar als mijn paard schrikt, op zij/achteruit springt en jouw auto mee heeft? Wie mag dan dokken?Gelukkig regelt men het hier zo dat gewone auto's niet tussen de trailers staan en dat je zo kan staan dat langs en achter je geen auto's staan.
Oh en ik heb ook een paard dat er wel eens vandoor gaat, of dat begint te bokken. En zelfs daar krijg ik geen last mee. IMO wordt een groot deel bepaalt door je eigen mentaliteit.
dan moet je ook niet zeuren dat het ooit een keer gebeurd. Tenzij jou trailer er later stond, dan is het inderdaad jou verantwoordelijkheid..

) ook mijn verantwoordelijkheid voor op nemen, maar niet iedereen is zo... Dus dan kan ik me best voorstellen dat die ruiter vraagt om meer plek te geven.
want ik heb vanaf het begin dat ik wedstrijden rij (nu 4 jaar) ook nog nooit een woordenwisseling gehad. Misschien een ergernisje, maar heb een klein hartje dus zeg het dan nooit hardop. Dat hou ik dan voor me en als ik de deur heb dichtgegooit van mijn auto, dan gaat mijn mond los