corientjuhh schreef:Bonita_Bon schreef:Paard bang? met bolle rug, kop naar beneden gaan bokken en ervandoor gaan? Das behoorlijk vuil hoor. Schrikken= even wegspringen de rest van de onzin hoort er niet bij! In dit geval wilde het paard haar er vanaf hebben, dat is duidelijk. Ik zou vreselijk boos op mijn paard zijn, en als mogelijk was (dus niets gebroken oid) weer opstappen en hem dan de pootjes uit zijn lijf laten lopen, dus niet het paard vangen en erop los gaan slaan of schreeuwen, maar paard pakken, beleefd klopje omdat hij zich laat vangen, opstappen en laten zweten! Dus ja, ik begrijp heel goed dat ze boos is op haar paard.
Ze zou me er nooit vanaf willen hebben, maar die honden bleven ook gewoon erachter aan lopen dus begon ze naar die beesten te trappen en dus ook te bokken met bolle rug en kop tussen de benen ik heb thuis nog eventjes 10 minuutjes erop gezeten
Morgen les heel rustig aan zeg wel dat die honden binnen moeten zijn
Maar ik kon niet meer opstappen zo'n zere rug had ik
We hebben wel zadel eraf gedaan en teugels eraf en dan in de bak en met zweepje erbij
Lekker in het zweet
Maar ik heb d'r niet geslagen oid toen ik haar weer vast had heb ik gezegt Safari FOEI niet meer doen straks kan ik je niet meer rijden
Die kop zo'n heel zielig gezichtje trok ze
Maar alles is nu weer goed
Alleen het zitten doet zo'n zeer
Dit vind ik dan ook weer heel apart, maargoed.
Beterschap .