Jeetje! Ik kan me nog foto's herinneren van niet eens zo gek lang geleden, dat het gewoon écht nog een puppy was. Zijn lijf, zijn koppie, niks volwassens aan. Maar nu! Echt een mán is het gewoon! Die nek, rrr!
Succes op de hengstenkeuring meiden! Ben echt superbenieuwd!
Je wil hem dus als dekhengst laten 'werken' Amber? Gaaf hoor, zonde als er 'niks' met zo'n gave hengst gedaan wordt!
Wat een leukerdje om te zien zeg! Ik hou normaal helemaal niet zo van fjorden enz. Maar deze is wel om te kwijlen..
elmiran
Geplaatst: 23-11-09 18:33
Ziet er netjes uit, maar denk dat je beugels nog makkelijk een gaatje langer kunnen. De stal komt me erg bekend voor, en de hengst trouwens ook..staat ie toevallig bij M&M stables??
Ginny, wat ben jij toch een goede, vriendelijke, ontspannen ruiter Zit het paard nérgens in de weg of tegen te werken, je werkt echt met elk paard zo goed samen!! Super, prachtig plaatje.. Vind het tevens ook echt top van je dat je nu iemand anders de kans geeft met jou topper Banshee verder te gaan Knap hoor wat je allemaal met je beessies bereikt, op een goede weg.
ah toot word echt een beauty! Ziet er al goed uit, maja wat wil je anders met jou erop en amber die hem lekker oppakt en fjordy heeft hem in de wei natuurlijk al geïnstrueerd
Wow wat is Toot knap! ik had hem een jaar geleden al in je profiel gespot..wow,wow,wow...
En ja, Ginny... echt waanzinnig hoe jij op elk paardje wegrijdt alsof jullie al jaren een combinatie zijn: zo rustig, vriendelijk en ontspannen, chapeau!
Ik blijf jullie 3en volgen!
AshleyvdH
Geplaatst: 24-11-09 19:46
Hij is idd netjes ingereden! Het ziet er lekker uit!
Wat is ie ongelooflijk gaaf zeg.. en wat loopt ie al lekker voor zo'n korte tijd onder het zadel. Heel erg veel succes, hopelijk komt ie door de keuring heen!
vilouma
Geplaatst: 25-11-09 09:58
ziet er goed uit gin!
vooral foto 3 en dat voor een 3,5 jarige ,super!
( wow helemaal naar gelderland ! is toch aardig eindje hea? )