Wat een gaaf paard! Ziet er echt heerlijk relaxed uit het buitenrijden, en ze kan ook nog springen! Op die foto waar je aan het bellen bent, kijkt ze heel chagrijnig 'baaaas wat doe je nu we waren toch lekker aan het crossen'
wat een mooi paard, ziet er leuk uit! @jolliegirl: voor een zadel met zo'n brede boom moet je heel goed zoeken... Ik heb een barnsby zadel op een belg liggen (het is wel een heel oud zadel, maar het ligt perfect en is nog in goede staat).
haha bedankt voor de leuke reacties. Hihi gebouw, das een nieuw bijnaampje
Beeker
Geplaatst: 27-11-09 00:46
Wat een gave knol. Ze zien er ook altijd zo lief en braaf uit vind ik. Zal vast niet altijd zo zijn .... Wel heel gaaf dat je op zo'n paard rond rijdt.
bedankt en nee idd, zo braafjes is ze niet altijd. Op foto 2 doet ze er nog veel aan om niet te gaan stappen. Ook door het vele rijden is het een enorme spierbundel geworden. Zodra we een rengalopje doen en ze moet echt in 1 keer stil staan vanwege iets (lten we zeggen honden of mensen voor ons) reageert ze meteen. Maar van stap naar halt zonder een echte reden (ja omdat ik het wil ) dan wilt ze soms gewoon echt niet luisteren.