Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimdepim schreef:Ik doe 10 Januari mee bij het L springen voor de paarden!
Ben benieuwd naar de nieuwe bodem. Laatst was er een dressuurwedstrijd voor pony's waar een meisje die ik ken aan mee deed. En toen was de nieuwe bodem er net die dag geloof ik erin gekomen. Dat was niet fijn rijden die avond voor hun.
Dus ben erg benieuwd hoe het nu is, nu het er wat langer in ligt.
En een tent voor inrijden is wel erg fijn. De losrijbak is soms wel wat krapjes voor springen. Gelukkig heb ik nu een klein paardje, dus heb er zelf vrij weinig last van.

liiisette schreef:Ik doe trouwens zelf mee 28 december int M1 pony's cat. D
9 januari in het L springen cat. D & 16 januari in het M springen cat. D.
liiisette schreef:liiisette schreef:Ik doe trouwens zelf mee 28 december int M1 pony's cat. D
9 januari in het L springen cat. D & 16 januari in het M springen cat. D.
& ben ook ong ringmeester 3 januari bij de Z2 paarden & kur volgensmij & mijn mamma moet schrijven 2 januari ook bij de paarden weet zo niet welke klasse maar wel 's morgens

en misschioen nog B springen
met mijn E pony

.
. Ben wel steeds naar de binnenbak gegaan. maar was prima te doen. ientie schreef:Wij komen ook een paar keer. 29 december, even snel tussen indoor Zuidbroek door, gaat Merle dressuren met King Yoeri in de L1. 9 januari gaat Merle springen met King Yoeri in de B en Mirthe met Forendo Ameno in het L. 10 januari gaat Mirthe met Ultra in het L en 16 december gaat Mirthe met Kino in het Z.
. Januari bedoeld ze natuurlijk.