Moon als meester...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

trickywonder

Re: Moon als meester...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:17

geweldige foto's de lol spat er vanaf!
En ooooh wat sneu, staan zitten op de knop...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:20

wat een heerlijke foto's,echt genieten!
heb me rot gelachen om de laatste foto! :-)

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:21

Yv_ schreef:
Ja, schattig he!! :D Ik heb het nog gevraagd aan 'm, maar nee: echt prof- voetballer :D.

Over die cap... Tsja, we hebben echt van alles geprobeerd om 'm goed te krijgen, maar hij bleef naar achter kiepen... Ach, Moon zal geen stap verkeerd zetten, er waren andere mensen bij die tijdig konden ingrijpen én we hebben voornamelijk gestapt en ging het om de lol...

Foto 4 is echt helemaal gaaf he!! Vind 'm echt uber-cute!! :)

Dat is altijd zo met die casco caps :P Zijn rot caps :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:24

Ah wat leuk! De lol spat eraf! :j Geweldige! Enne...hij zit er echt keurig op! :D Misschien toch maar overwegen om naast een voetbalcarriere een cowboycarriere te beginnen!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 16:00

WN ITP >> ITP

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 18:04

Jaydee schreef:
Yv_ schreef:
Ja, schattig he!! :D Ik heb het nog gevraagd aan 'm, maar nee: echt prof- voetballer :D.

Over die cap... Tsja, we hebben echt van alles geprobeerd om 'm goed te krijgen, maar hij bleef naar achter kiepen... Ach, Moon zal geen stap verkeerd zetten, er waren andere mensen bij die tijdig konden ingrijpen én we hebben voornamelijk gestapt en ging het om de lol...

Foto 4 is echt helemaal gaaf he!! Vind 'm echt uber-cute!! :)

Dat is altijd zo met die casco caps :P Zijn rot caps :=

Ja, daar was ik ook achter haha!
Nouja, gelukkig ken ik mijn paardje zo onderhand wel door en door... Is echt een draak af en toe om te rijden, maar als je er een ukkie opzet, loopt hij zó voorzichtig... Ontwijkt gewoon kuilen enzo, als hij merkt dat het ukkie teveel gaat hobbelen, gaat-ie automatisch weer een tandje terug... Echt zo lief!

Thanks TM, ik kon idd de goeie niet vinden, had wel verwacht dat-ie verplaatst zou worden.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:10

Wat een leuke fotos, wordt je helemaal blij van! *\o/*

Overigens erg vreemd dat je niet in WN ITP staat hoor :roll:
Ik zie toch echt een westernzadel etc.....

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:35

Moderatoropmerking:
Ik heb het topic verplaatst omdat het geen 'specifieke werkfoto's' zijn. Vragen hierover kunnen naar mij per pb, zodat dit topic ontopic kan blijven.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:08

Vet schattig!!! Hij heeft er volgens mij wel feeling voor he!?

Moon staat er trouwens super bij, vind zn achterbeen op deze foto *klik* echt geweldig!!!

doppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 18:50

Sorry Yv... beetje late reactie... :o hihi.. maar je was niet anders gewend van me, toch??!!

Wat een superstelletje is het zo hè??!! Yannick heeft het zó vreselijk naar zn zin gehad!!!!! En voor mij was het gewoon genieten om hier fotoos van te maken... Al was het dan op stand 'A'... hahaha.... Maar zo zie je maar dat er ook op die stand goeie fotoos uit komen :P
Met de kinderbijslag %) komt het allemaal wel goed hoor... _O- Volgende keer gaan we ook filmen!!!

Thanx voor een super leuke middag!!!

Dikke kuzzzzz

Sharrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:32

Leuke foto's Yv!! En zo te zien had Yannieckie het helemaal naar zijn zin :D !!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 18:39

Komt goed... Ga 'm er op zaterdag gewoon vaker oploodsen hahaha!!

Thanks Manon, hij kan het af en toe echt wel :D. Nou moet ik zeggen dat-ie die dag ook wel echt soepel en goed liep hoor!!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 23:56

Leuk leuk :D Past Yannick onze cap niet Yv? kan je die volgende keer lenen hoor als je er één nodig hebt

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 01:17

En dan nu echt goed...
ITP >> RIJ-ITP

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 01:26

Wat een genot om te zien! Heerlijk! *D
Erg leuk dier ook.
Idd jammer dat ie later profvoetballer wil worden hihi.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 01:43

Hahaha, zie ik opeens "Moon als meester" bij nieuwste berichten staan en is hettoevallig nog de Moon die ik kan ook.
Wat een onwijs leuke foto's zeg!! Wat is Moon toch braaf met Yannick op zijn rug zeg! Die 4e foto is inderdaad helemaal te gek. Lekker bekkie, da's nou echt lol met je knol, hahaha!!

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 11:26

Axefield schreef:
Yv_ schreef:
Afbeelding

Ohhhhhh, wat een geweldig plaatje is dit toch!!! Wat leuk dit foto-topic Yv. En wat is Yannick aan het genieten....maar dat is natuurlijk ook logisch op zo'n paardje als Moon.

En het leukste is...... Yannick is mijn lieve neefje!!! alleen beetje jammer dat ie prof-voetballer wil worden ipv een echte stoere cowboy 8-)

haha nou die had ik ook gekopiëerd!! Geweldige foto!! +:)+

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 12:35

echt leuke foto's:P:)

je hebt echt een knapperd van een paardje:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 12:42

Hé Diaan, jij ook hier? Haha, kom elke keer bekende namen tegen waarvan ik nieteens wist dat ze op bokt zaten...!! :)
Alles goed met Binky?

Ja, hij's leuk he? Ondanks dat ik nooit een schimmeltje wilde, ben ik helemaal blij met mijn grijze westernpoown! Hij is echt een kindervriendje... Als ik met hem aan het werk ben en hij ziet Yannick of zijn zus aankomen, is-ie helemaal weg bij mij en volgen zijn oortjes alleen de kids nog maar... Grr ;)!!

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 13:00

aaaaahhh vet lief..:D

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 13:22

Super tof! Echt genieten op deze manier. De leerlingen die bij ons vroeger moeite hadden met lichtrijden, die deden dat eerst in stap. En terwijl ze lichtreden is stap, liet de instructrice het paard draven en dan hadden de meeste het snel te pakken.

HorseLoverK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 14:18

Wat een geweldige foto's!
Je ziet ook gewoon dat dat jongetje geniet!
En ook nog even er bij te te voegen:
Wat een GE-WEL-DIG paard! ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 18:12

Marijuhhhhh schreef:
Super tof! Echt genieten op deze manier. De leerlingen die bij ons vroeger moeite hadden met lichtrijden, die deden dat eerst in stap. En terwijl ze lichtreden is stap, liet de instructrice het paard draven en dan hadden de meeste het snel te pakken.

Da's misschien ook wel een optie ja! Want met het draven ging het niet echt hahaha.. Doorzitten ging prima, maarja, Moon liep zo lief zachtjes. Maar ik wilde dat hij ging lichtrijden en omdat het alleen niet echt ging, bedacht ik me om hem gewoon op het tempo op te tillen :=. Volgende keer even op schoot zetten dus ipv op de knop _O- !! Maar om in de stap te doen is idd wel iets om te proberen.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 19:00

Haha leuk, mijn broertje ook wel eens zo op m'n oude pony gezet. Maarrr die wil ook liever prof voetballer worden :P
Al die jongens ook met dat voetbal haha

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 23:59

Haha, ja ik ook hier. Heb je met die leuke foto's ;) , die vallen gelijk op:-)
Je hebt me bijna een jaar geleden een mailtje hier gestuurd over het 'stro-korrel experiment'. Dus wist je wel dat ik ook weleens op bokt zat, maar dat is zoooooo lang geleden kan me voorstellen dat je dat niet meer weet.

Met Bink is alles goed. Alleen in tegenstelling tot Moon vind hij het wel eng als er dingen op zijn rug gebeuren. Hij schrok, spoot weg, had hem weer snel terug, ik ga weer goed zitten waarvan hij weer schrikt en de ander kant opspurt, hang er half naast en dat ziet hij uit zijn ooghoeken dus blijft rennen en dus heb ik me laten vallen. Helaas op mijn onderrug = zwaar gekneusd.

Dus dat Moon dat goed vind dat je zo met zijn 2en zit te geinen op zijn rug en dan ook nog Jannick op en neer tillen enz is echt helemaal toppie. Brave Moon!! Kan Bink nog wat van leren!!!