Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fransje23 schreef:Wat een plaatje van een paard!
Ik ben erg benieuwd hoe dit paard zou lopen zonder neusriem of in ieder geval zonder sperriem.
Probeer minder stijf te zijn in je ellebogen en ga lekker door je buik ademhalen. Ik denk dat je dan een veel meer ontspannen en vriendelijker beeld krijgt.
Overigens vind ik hem nog best jong om hem 4 keer per week te rijden. Rijd je hem dan vooral dressurmatig of ga je ook wel eens lekker naar buiten?
talented schreef:fransje23 schreef:Wat een plaatje van een paard!
Ik ben erg benieuwd hoe dit paard zou lopen zonder neusriem of in ieder geval zonder sperriem.
Probeer minder stijf te zijn in je ellebogen en ga lekker door je buik ademhalen. Ik denk dat je dan een veel meer ontspannen en vriendelijker beeld krijgt.
Overigens vind ik hem nog best jong om hem 4 keer per week te rijden. Rijd je hem dan vooral dressurmatig of ga je ook wel eens lekker naar buiten?
Ik hoop dat de TS dit nooit gaat uitproberen. Dit paard moet gewoon knallen in een dressuurring, met neusriem !
Erg mooi beest is het, fijn aan het lopen! 4 keer in de week rijden lijkt me prima, hij is natuurlijk al 4!