haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CounTree schreef:HumbleTalent schreef:Idd, doen ze niet iets voor allumni jeugdruiters? ...)
Waarschijnlijk tikfoutje, maar ik kan hem niet ontcijferen.![]()
Welke groep bedoel je hier nou HumbleTalent?
Citaat:Een alumnus (mv alumni, vr alumna) is een afgestudeerde, oud-student van een Universiteit of Hogeschool. Het woord is afkomstig uit het Latijn en betekent 'leerling' of 'kwekeling'
Happiness schreef:Wat is het verschil tussen: APHA Novice Youth, APHA Youth regular paints en APHA Youth Solid Paints ??
Dankje
Deb0raa schreef:MSQuincyTE schreef:L5 tot L3 rijonderdelen verplicht met cap
ik wordt 25 januari 18 geldt het dan ook nog?
crow schreef:Heb zelf een vraagje over de paint youth show. Ik 'leen' mijn paard tot nu toe uit aan een jeugdruiter voor de jeugdonderdelen. Dit kan omdat ze bij de dphc gekozen hebben om de jeugdonderdelen onofficieel uit te schrijven. Er is dus geen familie relatie nodig om een paard van een ander te kunnen starten. Staat tegenover dat er ook geen performance punten te verdienen zijn. Geldt dit ook voor deze show of zijn het nu wel officiele jeugd onderdelen.? Dit zou inhouden dat Crow dan niet mee kan doen met Jaime.
)