Is dit Yellow?! Mijn god Jos wat is hij enorm opgeknapt en enoooorm uitgezwaard!!! Hij ziet er prachtig uit! Toen ik hem reed toen hij 4 was, was het zo'n lange, slanke, slappe dweil
Jos
Geplaatst: 01-11-09 21:28
Xono: hij is geen slappe dweil meer 2 jaar geleden was hij ook best nog wel slap. maar die ritten over het eiland hebben hem gewoon vreselijk goed gedaan
Zo zeg.......'t is dat Xono zegt "Is dit Yellow?!" anders had ik hem zéker niet herkend. Allemachtig!!!! Wat een geweldig uitgegroeid paard is dat geworden zeg...prachtig! Zou haast gaan denken dat er 1) mensen zijn die het nu erg jammer vinden dat de koop toendertijd niet is doorgegaan en 2) dat er mensen zijn die het nu erg jammer vinden dat ze 'm verkocht hebben
Jos en Roel, veel plezier verder met hem en Gera, wat een goed gelukte plaatjes weer!!
Wat een mooi, krachtig dier! Heel veel succes met deze stoere gozer, dat komt bij jullie vast goed!
Toekie
Geplaatst: 04-11-09 23:07
So then I took my turn, Oh what a thing to have done, And it was all "Yellow".
Aldus Coldplay.
Jos
Geplaatst: 04-11-09 23:43
Xanthos heeft vandaag zijn 1e les gelopen met iemand met een verstandelijke beperking. (zo zeg je dat toch?) geweldig om Dennis op zijn grote vriend te zien. toe ik hem vertelde dat Xanthos op Texel had gewoond, verteld hij dat hij daar ook had gewoond, tja en toen hadden de 2 elkaar gevonden