super leuk paardje! Jullie komen er wel! Idd je houding soms n beetje storend maar volgende keer beugels langer en dan zal dat wel goed komen. Verder ziet het er onwijs ontspannen uit!
ga zo door!
Samantha1234
Geplaatst: 31-10-09 21:51
ziet er goed uit en het is een mooi paardje
flotj
Geplaatst: 31-10-09 21:57
Wat een mooi paard heb je daar met supergangen echt een hele chique combie jullie 2. Let inderdaad op je voeten maar ik denk dat dat met langere stijbeugels vlug zal opgelost zijn.
rokzy
Geplaatst: 01-11-09 13:06
Gaaf paard hoor Echt super ziet het er ook uit Nou veel plezier er mee hoor gaat je vast lukken !:D
simoooon! ik kom nu je topic tegen! en wat ziet het er super uit zeg! Vind jullie een ontzettend mooie combinatie, je hebt goed les dat weet ik en ik weet zeker dat jullie er gaan komen! De punten weet je zelf ook wel, dus het gaat echt goedkomen! Ik kom volgende week langs, en 15 november natuuuurlijk kijken!
Jeanneee_
Geplaatst: 01-11-09 15:17
xSiep schreef:
Bedankt voor de reacties!
@Jeannee: Ze is klein 162
Zo'n vermoeden had ik al Maar echt een enorm leuk ding! Misschien kom ik je wel een keertje tegen op wedstrijd
Bedankt voor de leuke reacties! Ben echt trots op der! Vanochtend is ze voor het eerst meegeweest naar een oefenparcoursje, wat ze ook echt super deed! 3 december gaan we voor het eerst BB
@ Geartsjeee: Ja klopt, dit is in roden @ Kevje06: Ze is 1.62 @ Dustinlover: haha nee hoor, dit is echt niet haar eerste sprong, we zijn heel laag en rustig begonnen, en dit was de eerste keer dat ze een oxer deed. Ik weet dat in-uitjes een goede oefening is, maar daar heb ik zelf eens een nare ervaring mee gehad, dus daar wacht ik liever nog even mee
Wat een ontzettend leuk paardje! Echt heel aansprekend, met een galop waar je van gaat Ik doe 15 nov. ook mee in de B, dus dan kan ik haar eens in het echt bewonderen. Veel succes alvast
Hey Simone, wat een leukerd zeg! Het ziet er fijn uit voor zo''n korte tijd. heel veel plezier met der!
Marloessjee
Geplaatst: 03-11-09 22:40
Wát een prachtig paard heb je onder je kont, ik vind hem wel wat lijken op mijn Zenith. Je hebt haar echt super lopen, heel ontspannen, ik zie geen enkele dwang oid, mijn complimenten!
In-uitjes heb ik ook wel wat nare ervaringen mee gehad.. maar als dit inderdaad haar eerste oxer was dan kan het wel ja dat ze zo hoog springt.. alleen is dat niet fijn als je op een hoger niveau gaat springen. vandaar mijn vraag erover
@ Neinie, okee leuk! jij ook succes! @ Dustinlover: In het begin springt ze meestal eerst ontzettend hoog, echt idiote sprongen. Maar na een paar sprongen springt ze wel normaal hoor
Nette
Geplaatst: 05-11-09 22:33
Wauw Simoon, wat een super leuke combi zijn jullie zeg! Vind dat je haar al super aan het lopen hebt, voordat je haar nog maar 1 maand hebt! Die ontspanning is zeker te zien en ik vind je houding echt heel netjes En die Galop, super ruim + sprong, dat is inderdaad nogal wat anders dan Vita.. De middendraf vind ik trouwens ook echt super. Volgens mij is het gewoon een super aankoop, heel veel succes dit weekend, en volgens mij gaat dat zeker lukken