Kortom, hij is nu pas 2 jaar en 9 maanden oud
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij vinden dat 'te vroeg'. Als je het rustig opbouwd, wat zij zo te zien doet, kan dat paard het prima aan.
Calanddra schreef:Ook al gooit ze hem dan het land op, erop zitten voor zijn 3e is gewoon te vroeg. Maar goed, idd ieder zn eigen keuze.
BloemBloem schreef:Calanddra schreef:Ook al gooit ze hem dan het land op, erop zitten voor zijn 3e is gewoon te vroeg. Maar goed, idd ieder zn eigen keuze.
Precies!
Bovendien ... ze zit netjes verlicht naar voren
om zijn rug te ontlasten en heeft er misschien hooguit
10 minuten opgezeten ... Nee daar gaat echt je paard
van naar de klote![]()
![]()
![]()
Bellatrix schreef:Niet dat ik het omhoog wil halen maar Quarters en Paints worden ook vaak al met 2,5 ingereden...dat is in Amerika normaal.Wij vinden dat 'te vroeg'. Als je het rustig opbouwd, wat zij zo te zien doet, kan dat paard het prima aan.
Bellatrix schreef:Niet dat ik het omhoog wil halen maar Quarters en Paints worden ook vaak al met 2,5 ingereden...dat is in Amerika normaal.Wij vinden dat 'te vroeg'. Als je het rustig opbouwd, wat zij zo te zien doet, kan dat paard het prima aan.
BloemBloem schreef:Precies!
Bovendien ... ze zit netjes verlicht naar voren
om zijn rug te ontlasten en heeft er misschien hooguit
10 minuten opgezeten ... Nee daar gaat echt je paard
van naar de klote![]()
![]()
![]()
Skygirl schreef:Calanddra schreef:Ook al gooit ze hem dan het land op, erop zitten voor zijn 3e is gewoon te vroeg. Maar goed, idd ieder zn eigen keuze.
Als ze hem nu terug op het land gooit is er echt niets aan de hand hoor.
)
Op deze foto's vind ik het er wel vriendelijk en rustig uitzien. Mooi dat hij het zo leuk oppakt! Maar ga daardoor nu niet gaan overvragen. Veel succes ermee.Bellatrix schreef:Niet dat ik het omhoog wil halen maar Quarters en Paints worden ook vaak al met 2,5 ingereden...dat is in Amerika normaal.Wij vinden dat 'te vroeg'. Als je het rustig opbouwd, wat zij zo te zien doet, kan dat paard het prima aan.
funnyhorses schreef:waarom niet?
Je moet het alleen niet overdrijven en meteen 20min of een half uur dingen van het dier gaan verlangen!
Maar spelender wijs es erop kruipen als een paard het makkelijk toe laat zie ik niet als mishandeling of dergelijke.
Wat dacht je hoe het gaat op de draf en renbaan?