Maar verder supergoed gedaan, gefeliciteerd !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Inderdaad héle hoge punten zeg wanted! Gaat goed!

Wanted2003 schreef:Als je het aan mij vraagt was het iets teveel van het goede..![]()
Ik baal een beetje dat ik eind van deze maand de selecties er al op heb zitten. Als ik afgevaardigd wordt moet ik ongelofelijk lang wachten, namelijk tot 6 februari en dan kom ik ook met winstpunten in de knel. Wanneer zijn jullie regiokampioenschappen?
CCindy schreef:Onze selecties (kring Helmond, Brabant) zijn 1-11-2009, 22-11-2009 en 17-1-2010. De regio kampioenschappen van Brabant zijn voor de pony's dressuur 6 en 7 februari, het weekend daarna springen pony's, daarna dressuur paarden wat weer gevolgd wordt het weekend erna door springen paarden.
Ivet_Bliksem: het kan inderdaad niet dat de selecties na de kampioenschappen zijn
Hoezo een kringkaart? Je móet bij een kring aangesloten zitten, anders kun je ook geen selecties rijden. Je kunt namelijk alleen meedoen met de selecties van jouw kring, dus dat moet je dan eerst even uitzoeken.

) 

Ivet_Bliksem schreef:het is al veranderd
Ze hebben nu 23 januari neergezet, dus dat is wel voor de regio
denk dat ik gewoon alleen die dan opgeef, want vorig jaar indoor en outdoor hoefde ik ook geen kringwedstrijd ..
Bij ons in de winter vorig jaar, startte ik nog B, mochten er 2 van de 38 door naar de regiokampioenschappen

CCindy schreef:Heh kunnen jullie je gewoon inschrijven voor een regio kampioenschap?Bij ons in de winter vorig jaar, startte ik nog B, mochten er 2 van de 38 door naar de regiokampioenschappen