Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:wat scheurd hij ondsettend hard door dat parcousrs heen en wat een sterrekijker... Ik zou daar echt wat aan doen als ik jou was.

maritboogie schreef:Nee,Mensen die geen idee hebben wat ze zeggen
Miesje werkt er toch aan
_Miesje_ schreef:Haha waarom zou ik daar wat aan gaan doen?
Dat scheuren doet ze alleen maar omdat ze het ontzettend leuk vind!
En aan dat sterrenkijken word al aan gewerkt! Bij dressuur dan.
_Miesje_ schreef:Pony heeft Z gesprongen..

jeanine94 schreef:gefeliciteerd met je 1e prijs!![]()
probeer idd hem iets nageeflijker te rijden! dan spring hij ook mooier en fijner!
ik denk dat dit al veel beter wordt als je probeert 'dressuurmatig te springen' , dus tussen je dressuur werk lage sprongetjes springen waarbij hij rustig blijft galloperen en nageeflijker is, zodat je hem na een tijd een heel parcours zo kunt rijden!
hard oefenen en dan komt het helemaal goed met jullie!
mickeytje schreef:maritboogie schreef:Nee,Mensen die geen idee hebben wat ze zeggen
Miesje werkt er toch aan_Miesje_ schreef:Haha waarom zou ik daar wat aan gaan doen?
Dat scheuren doet ze alleen maar omdat ze het ontzettend leuk vind!
En aan dat sterrenkijken word al aan gewerkt! Bij dressuur dan.
Miesje zegt hier toch wat anders hoor...?
Ze werkt er alleen met dressuur aan._Miesje_ schreef:Pony heeft Z gesprongen..
De pony ja, maar de ruiter niet overduidelijk niet.
Nou je niet aangevallen voelen
Vind namelijk dat je een erg mooie pony hebt!
Maar heb je lessen ermee?
Met een pony netjes aan de hulpen gereden, en naar de hand toe gereden, en dan nog eens je lijnen leren uitmeten/tellen, dan zul je zien dat dat een stuk fijner rijdt! En je ook met sprongen vooruit gaat.

Nou hoop dat je er wat aan hebt, Zo niet jammer dan
haha succes
maar zo even een overzicht wat er altijd mee is gedaan..en daarmee is ze toch Z geworden
alleen een Z pony wil niet altijd zeggen dat er een Z ruiter op zit

MelanieB schreef:Gefeliciteerd met je 1e plaats!
Alleen... waarom 80cm? Ik zou toch eerst wat lager gaan springen en de basis onder controle krijgen, je valt (??) steeds terug in draf, zit 'm in de weg, en het ziet er erg rommelig uit.
Probeer eerst wat lager te gaan en lekker rond kunnen komen in galop. Na de hindernis op je kont zitten (tevens ook voor de hindernis) opvangen en lekker rijden.
Ziet er allemaal te gespannen uit.
Maar gewoon lekker blijven rijden, goed dressuur trainen en oefenspringen enzo.
Succes ermee!