karin ziet er goed uit hoor! probeer iets ontspannerder(weet even niet meer hoe je dat schrijft) te rijden. maar dat gaf je zelf al aan! Plezier is het aller belangrijkste en dat straalt er vanaf!!
ziet er leuk uit hoor..ik zou alleen mijn beugels 1 gaatje hoger doen ..je tilt nu steeds je hakken op en dan ga je zien dat je ook beter je rug gaat gebruiken..
netjes gereden, ziet er fijn uit! lekker neusje voor de loodlijn.
Ik denk alleen wel dat je hoofdstel een gaatje strakker moet, de bakstukken klapperen. wel een mooi hoofdstel
Karin_88
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-09 14:15
Hai Liza, thanks Gaat inderdaad beter met ons, ben daar wel blij mee En inderdaad vrij nieuw hoofdstel
Thanks voor de tip Elvira.. Uitproberen kan altijd ja, maar als ik ze korter doe, gaan ze naar mijn gevoel sneller weer scheef staan (mijn voeten dan, ik heb vroeger ook heel lang met mijn tenen naar buiten en hakken naar binnen gelopen, dat heeft lang geduurd en veel moeite gekost om dat al goed te krijgen, dus het zit er wel goed in )
En bakstuk moet inderdaad gaatje bij geprikt worden, want hij zit al op het laatste gaatje Doen we snel, want viel me ook op op de foto's.. Dankje
aaaah daar is de dubbelganger van Guus . de mooie melonie !
ik vind het er al heel netjes uitzien, en inderdaad, je weet je eigen commentaar en dingentjes waar je op moet letten, dus heeft het niet zoveel zin om het nog een keer te gaan zeggen, maar ik vind het er erg leuk uitzien !