Goed dat ik niet ben gegaan.. zou mn portemonnee niet dicht kunnen houden, haha staan echt leukjes tussen, en veel aparte kleurtjes zoals bijv. nr. 3. Gelukkig zien de meeste paarden er redelijk uit, hoewel nr. 4 zo te zien al een tijdje niet bij de smid is geweest
Zijn er bokkers die hier een paardje of pony hebben gekocht? Ben benieuwd!
Het blijft iets aparts, zo'n paardenmarkt. Maar het zijn wel mooie karakteristieke plaatjes geworden moet ik zeggen.. En wat Nessah zegt; zo zie ik het ook wel een beetje ja
wat een gave foto's O: echt super! maar vind het niet echt iets aan paarden markten. word er niet warm of koud van
Caiitliin
Geplaatst: 30-10-09 16:58
hoe weet je waar en wanneer en paardenmarkt is? ben er nog nooit geweest. je foto's zijn erg mooi en die foto van dat shetje die al ge-quote is is zoo lief
Je hebt een prachtige sfeer neergezet met je fotos, ze zijn stuk voor stuk echt super gaaf. Paardje van nummer 4 is wel wat die hier heen had kunnen komen, en dat stippelshetje daarna, super schattig Had op een markt wel geslaagd, zocht een paar maanden geleden een leuke spikkelshet merrie, maar niet kunnen vinden. Maar uiteindelijk toch ook verliefd geworden op een vosje
Miss moet ik volgend jaar toch ook maar gaan! Staleigenaar was wel geweest, niets gekocht, maar de boer verderop heeft 3 veulens op de markt gekocht, ben benieuwd
Wat heb jij een leuke reportage gemaakt zeg, echt heeel mooi gedaan!
Bn zelf nog nooit op een paardenmarkt geweest, vind alles zielig, dus moet daar niet wezen Vraag me wel eens af wat daar nou prijzen zijn? waar moet je dan aan denken?