Ik vind in elk geval dat je een supergaaf paardje hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze geeft echt super fijn les
Maar ik heb nog best wat spanning af en toe dat klopt
misschien ook niet raar nadat ik er 2 x zo hard af ben gevallen..
Ik vind Ballantimo lekker lopen, hij loopt inderdaad nog niet in de houding met net rug gebruik, het is een baby! Dus niet meer dan logisch lijkt mij
Blijf hem lekker voorwaarts rijden, dan komt het vanzelf. Je ziet dat hij nog wat balans mist.
)
en idd, het is een baby.. Dus laat hem lekker zo lopen en ga niet aan de voorkant lopen prutsen omdat hij maar moet zakken.. Ik rijd met een fijn contact en ga niet lopen plukken
Hij komt vanzelf! Gaat elke dag beter, vandaag liep hij echt heel veel naar beneden, maargoed dan is er geen fotograaf in de buurt natuurlijk
bokken doet hij gelukkig (nog
) niet
maar dat naar voren klopt, moet ik echt op letten !
hopen dat mijne straks ook zo loopt
leuk dat je m'n topics volgt
en hopen dat 't bij jou dan ook weer goed gaat met je jonkie!
hij wordt steeds mooier Deniece! Wat een prachtige foto's!
Complimentje voor Karlijn! 
lekker rustig aan blijven doen met je nieuwe instructrice, dan komt het zeker weten helemaal goed!
probeer minder voorover te zitten, iets kan heen kwaad op zo'n jong dier maar het lijkt alsof je je echt naar voren laat trekken
hij trok me idd soms gewoon uit 't zadel maar dat gaat ondertussen al veel beter, kan nu aanvoelen wanneer hij dat wil doen en hem daarvoor al corrigeren. Enne, jij bent onze grootste fan uiteraard, dus is mooi mee genomen dat je hem zo leuk vind
ook dat hij deze les in de draf veel meer gespannen was dan normaal en dat dat door spierpijn kwam
en dat ik hem zo min mogelijk in de mond zit.. dusja
)[/quote]
.
En klopt wat je over mijn zadel zegt! Heb met mijn zadelmaker overlegt en die heeft mij dit tijdelijk geadviseerd, over een week komt de zadelmaker hem opvullen omdat hij idd heel iets voorover kiept
en het ontspannen gaat echt al zo veel beter, van 't weekend worden er weer wat foto's gemaakt (mits het weer het toelaat) en als die gelukt zijn zal ik een nieuw topicje openen voor 't verschil!
maar omdat ik hem eigenlijk niet meer vast hield laat ik die nu maar af