Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
flora schreef:neem aan dat de slof in jouw geval ook een stukje veiligheid is?
dat ie dan iets te strak zit, veiligheid gaat toch boven alles, dat gezeur altijd over de slof![]()
vind het lekkere dieren om te zien, beste paarden
flora schreef:neem aan dat de slof in jouw geval ook een stukje veiligheid is?
dat ie dan iets te strak zit, veiligheid gaat toch boven alles, dat gezeur altijd over de slof![]()
KellyG schreef:wat een mooie foto's zeg
vind je stravje een plaatje, maar denk dat ik umberto nog leuker vind om te zien, wat een prachtbeest!!!!
orsini schreef:flora schreef:neem aan dat de slof in jouw geval ook een stukje veiligheid is?
hmm als je paard niet "veilig" is om te rijden zonder slof....hoor je hem dan wel te rijden?Er zijn ook andere oplossingen, maar da's offtopic
orsini schreef:flora schreef:neem aan dat de slof in jouw geval ook een stukje veiligheid is?
hmm als je paard niet "veilig" is om te rijden zonder slof....hoor je hem dan wel te rijden?Er zijn ook andere oplossingen, maar da's offtopic
flora schreef:orsini schreef:
neem aan dat de slof in jouw geval ook een stukje veiligheid is?
en dat is? bitloos, boomloos of natural horsemanship?
de beste paarden zijn nou eenmaal niet de makkelijkste zegt menen als ik het dan op kan lossen met een slof, zodat het voor mij veilig blijft,
waarom niet?
ik hang er ook graag de slof aan, sterker nog ik rijd alleen met! (simpelweg omdat hij zonder inderdaad niet te vertrouwen is)
maar goed offtopic! ik vind het iig errug beste paarden zo van de foto te zien! en hoop dat marrilon er ver mee komt!
die vos is trouwens ook mooi uitgezwaard!
Nessah schreef:Mooie plaatjes en mooie paarden.
Ik ben wel erg benieuwd naar een plaatje van de paarden op een trensje, heb je die toevallig? Ben gewoon benieuwd naar het beeld.
Je hebt mooie prestaties geleverd in de sport zo te lezen en ik wens je dan ook nog een mooie toekomst in de paardensport
flora schreef:klopt, een slof hoort in mijn ogen ook niet contstant zo strak te zitten. maar iedereen weet dat foto's momentopnames zijn.
misschien schoot het paard hiervoor net weg en zit de slof daarom zo strak...
bij mij hangt ie er eigenlijk altijd los aan, maar zodra ik ook maar het idee heb dat ie vervelend wordt, zit is net zo strak als hier op de foto's