Ik vind wel dat er even 5 dagen gewacht kon worden als ze het paard zo graag aan jou wou verkopen. Ze had tegen de andere mensen kunnen zeggen dat er misschien al een koper is en dat ze dat over 5dagen weten. Dan hadden die mensen toch gewoon even 5dagen langer moeten wachten nou en. Met een keuring moet je altijd wachten en dat snapt ieder mens!
Nou en dat is dus precies mijn punt, ik snap ook werkelijk niet waarom ze daar niet op konden wachten. Anders was het paard vanaf gister van mij geweest...
Tineke90
Geplaatst: 22-10-09 19:49
En iedereen die paarden heeft weet dat je met een keuring even moet wachten. vind ik en dat hadden die andere kopers ook vast wel gesnapt dat ze even 5 dagen moesten wachten.
Je maakt een mondelinge afspraak. Ze weten dat je het paard graag wil hebben, maar even wachten is een probleem! Ook al was de afspraak blijven staan met de TS zolang er geen handgeld is het paard op marktplaats blijft staan, vind ik het nog belachelijk dat er niet het menselijk fatsoen opgebracht kan worden om te wachten.
maar goed, zo zie je maar dan mensen elkaar graag tegen werken, en er zullen hier vast ook 2 kanten aan zitten....
@duke: ik denk dat het hier niet helemaal gaat om het zwartmaken, maar ts had bijna alles rond en plots is het paard verkocht, denk dat het voor haar ook niet lekker is dan. Eigenaar moest maar even eerder aan haar belangen gedacht hebben en gewoon er niet op ingegaan zijn dan. vind het nog altijd geen manier van kunnen. maar ja elk zijn idee natuurlijk.
lien_87
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-09 21:48
Ik ben het helemaal met je eens Zitake. En ik baal er gewoon nog steeds van. Ik heb overigens de rekening van de keuring nog steeds niet ontvangen, hoelang duurt dit normaal gesproken? Ik hoop niet dat deze precies tijdens de Sinterklaas en Kerst inkopen komt ..
ingvdh
Geplaatst: 17-11-09 12:46
Weet je Duke, als de oude eigenaars toch zo netjes waren hadden ze TS op de hoogte gesteld van het feit dat ze een hoger bod hebben gehad en haar de kans moeten geven om dit te matchen. Die kans heeft ze niet gehad en dit is allerminst netjes, zeker omdat alle andere dingen wel rond waren op de keuring na. Verder zie ik geen verschil tussen de twee verhalen.
TS, ik zou het verder laten rusten, het paard is immers al weg en dat krijg je niet terug. Neem dit mee als je weer een paard gaat kopen en leg dan dingen schriftelijk vast voordat je geld in keuringen investeert. Je maakt volgens mij geen enkele kans op vergoeding van jouw kosten omdat er teveel onduidelijkheden waren omtrent betalingen en kosten.
Duke
Geplaatst: 17-11-09 12:56
Ik heb goed (volgens mij) contact via pb met TS gehad. Ik ga niet alles openbaar zetten.
Ik ben het er ook mee eens dat het zo niet netjes gelopen is. Er zijn dingen die anders, beter hadden gekund. Maar ik ga mijn vriendin niet afvallen op een openbaar forum.
Ik vind het zo raar dat er toch een beetje een aanvallende houding naar Duke wordt aangenomen. imo zegt ze in haar eerste post niets meer en niets minder dan de TS Ze zegt zelfs dat ze het ook allemaal niet zo netjes geregeld vind!
@TS ik begrijp dat je onwijs baalt zeker als je denkt dat je na zo'n tijd je maatje kunt kopen.
@Duke, ik vind het tof dat je toch ook even de andere kant duidelijk hebt gemaakt, zonder er een welles-nietes verhaal van te maken